CHAE Postat Fredag kl 14:19 Trådstartare Postat Fredag kl 14:19 1 timme sedan sa slejnard: Har ni nå planer för helgen då? Jobbar minsann. 11 minuter sedan sa slejnard: Fläskpannkakan är då i ugnen nu. Kaboom!💥 Ja jävlar!!! Ka-boom indeed💥
CHAE Postat Fredag kl 14:35 Trådstartare Postat Fredag kl 14:35 (redigerat) RIP Jacob Erickson (Riksteatern) Grym och jordnära skådis. Redigerat Fredag kl 14:40 av CHAE
Dark Of Light Postat Fredag kl 15:48 Postat Fredag kl 15:48 2 timmar sedan sa slejnard: Har ni nå planer för helgen då? Jobbar minsann.
Dark Of Light Postat Fredag kl 15:49 Postat Fredag kl 15:49 1 timme sedan sa CHAE: RIP Jacob Erickson (Riksteatern) Grym och jordnära skådis. RIP Jacob
Dark Of Light Postat Fredag kl 16:14 Postat Fredag kl 16:14 Intressant att se vilka bortgångna som kommer att dyka upp hos mig.
Dark Of Light Postat Fredag kl 16:15 Postat Fredag kl 16:15 Ja, det handlar förstås om förhandlingar långt över min lönegrad. Jag har mest hand om vem som hamnar i vilken av de nio kretsarna.
Dark Of Light Postat Fredag kl 16:17 Postat Fredag kl 16:17 Vädret har jag släppt (tihi) till en ny jävel som behöver läras upp. Så nu har jag gått om tid att jävlas rent allmänt med alla i kretsarna.
Dark Of Light Postat Fredag kl 16:23 Postat Fredag kl 16:23 Hade en satans fin AW med Karon, Minos, och Minotaurus förra helgen. Ja, djävlar...
Fidden Postat Fredag kl 17:11 Postat Fredag kl 17:11 Är inne i en akke-period. Än så länge helt utan behov av att spela in, men det är kul när det är kul och då ska man inte sabba det.
CHAE Postat Fredag kl 17:12 Trådstartare Postat Fredag kl 17:12 1 minut sedan sa Fidden: Är inne i en akke-period. Än så länge helt utan behov av att spela in, men det är kul när det är kul och då ska man inte sabba det. Skönt flow, @Fidden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.