Dark Of Light Postat Söndag kl 14:46 Postat Söndag kl 14:46 Ja, det var ju trevligt det här. Det här får vi göra om!
Fidden Postat Söndag kl 15:47 Postat Söndag kl 15:47 Lite småsjuk i några dagar. Sådär som man är ibland. Bryter inte riktigt ut. Största symptomet är att ingenting känns verkligt. Har bläddrat i timmar på Youtube efter nåt som känns äkta. Sådär äkta som det känns när man sitter halvfull på en halvfull bar med ett halvfullt ölglas framför sig. Så äkta känns det sällan längre. 1
slejnard Postat Söndag kl 16:07 Postat Söndag kl 16:07 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja, det var ju trevligt det här. Det här får vi göra om! Ja 🙌 nästa gång jag putsar fönster och byter gardiner kan du hjälpa till mer tack. 🤩 1
Fidden Postat Söndag kl 16:12 Postat Söndag kl 16:12 Rostiga roadtrips fick det bli. Kändes lagom äkta.
Dark Of Light Postat Måndag kl 02:31 Postat Måndag kl 02:31 10 timmar sedan sa slejnard: Ja 🙌 nästa gång jag putsar fönster och byter gardiner kan du hjälpa till mer tack. 🤩 Det gör jag ju. Jag ser till att det regnar och du får anledning att putsa fönster. 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 13:46 Postat Måndag kl 13:46 21 timmar sedan sa Fidden: Lite småsjuk i några dagar. Sådär som man är ibland. Bryter inte riktigt ut. Största symptomet är att ingenting känns verkligt. Har bläddrat i timmar på Youtube efter nåt som känns äkta. Sådär äkta som det känns när man sitter halvfull på en halvfull bar med ett halvfullt ölglas framför sig. Så äkta känns det sällan längre. Ta tillfället i akt och skapa ett konto på KVRAudio? https://www.kvraudio.com och browsa/ ladda ner lite gratis pluggar? De har ett bra bibliotek av sånt, jag har hittils klarat av till sidan 43! Med rådande köpförbud har jag lyckats med att ladda ner ca 30+ gratis pluggar, som jag aldrig skulle hittat annars. En del totalt flippade grejer! En del som jag tror blir en fast del av mina goto pluggar. En del har varit begränsad tid gratis pluggar kampanjer från kända tillverkare. Har inte laddat ner några demo/trials. Bara sånt man äger gratis. Har en hel del installation och testning att se fram emot. 🙂 Det finns tonvis av kul och bra grejer i deras bibliotek.
Fidden Postat Måndag kl 14:00 Postat Måndag kl 14:00 Nej. Helt ointresserad av pluggar som kommer skapa bekymmer om några år när jag vill öppna gamla projekt. Använder nästan bara stockpluggar av den anledningen. 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 14:04 Postat Måndag kl 14:04 2 minuter sedan sa Fidden: Nej. Helt ointresserad av pluggar som kommer skapa bekymmer om några år när jag vill öppna gamla projekt. Använder nästan bara stockpluggar av den anledningen. Ok 🙂
slejnard Postat Måndag kl 14:11 Postat Måndag kl 14:11 Jag tillhör en särskild avdelning inom forumets säkerhetspolis som utreder slejnardistiska spörsmål. 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 14:11 Postat Måndag kl 14:11 Hur många av kände till denna playern/ Pluggen? Gratis. https://www.studiologic-music.com/products/numaplayer/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.