CHAE Postat Söndag kl 09:23 Trådstartare Postat Söndag kl 09:23 21 minuter sedan sa Fidden: Ett annat alternativ är att bli min bro from another region och pilla cösmic. Många av mina kollegor är fd syrror. Har redan lyckats undvika massiv stroke iofs…
Neosus Postat Söndag kl 10:07 Postat Söndag kl 10:07 Luffar-Lasse! https://www.svtplay.se/video/egWnYD7/en-helg-med-luffar-lasse/sondag?video=visa
Dark Of Light Postat Söndag kl 13:57 Postat Söndag kl 13:57 17 timmar sedan sa CHAE: Fy fan…1993 är sjukt länge sedan😳 17 timmar sedan sa slejnard: Ja verkligen. Å inte blir man yngre… Ja på videorna ser det ut att vara flera hår sen. 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 13:59 Postat Söndag kl 13:59 4 timmar sedan sa Neosus: Pilla Cosmic låter lite dirty. Om du bara visste...
Håkan Ström Postat igår kl 04:25 Postat igår kl 04:25 19 timmar sedan sa CHAE: Det är jag redan; HLR-instruktör (mot usk:or, ssk:or och ST/AT-läkare), elev/student-koordinator, fortbildning för patienter som genomgått hjärthändelser och informatör mot gymnasiet. Fortsätter gärna med HLR-grejen men det andra får någon annan ta över🙂 Tack! Suveränt, Har du jobbat något med kursutveckling för online studenter? E-learning kursutveckling? Blended learning? Det är ett par varv mer utanför det operativa, men närmare det strategiska o regelstyrande. 1
Håkan Ström Postat igår kl 04:27 Postat igår kl 04:27 (redigerat) Apple Dolby Atmos låter dåligt? https://www.presentdayproduction.com/post/have-apple-f-ed-atmos Redigerat igår kl 04:29 av Håkan Ström Ny länk
CHAE Postat igår kl 05:36 Trådstartare Postat igår kl 05:36 1 timme sedan sa Håkan Ström: Suveränt, Har du jobbat något med kursutveckling för online studenter? E-learning kursutveckling? Blended learning? Det är ett par varv mer utanför det operativa, men närmare det strategiska o regelstyrande. Nix och rent spontant lockar det inte heller. Som sagt; tänkte använda min tid till att göra annat🙂 1
Håkan Ström Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan https://sonicstate.com/news/2025/09/27/bristronica-25-tim-exile-finalist/
Fidden Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan (redigerat) Är det fusk att ta sitt körspår och konvertera i Audimee.com så att man slipper ha sin egen röst som andrastämma? (Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden) Redigerat 19 timmar sedan av Fidden 1
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 5 timmar sedan sa CHAE: Bigfoot Fastfingers fashion🤩 Snyggt! 😅👍
CHAE Postat 16 timmar sedan Trådstartare Postat 16 timmar sedan 3 timmar sedan sa Fidden: Är det fusk att ta sitt körspår och konvertera i Audimee.com så att man slipper ha sin egen röst som andrastämma? (Nej DoL, jag sa inte körsbär. Var inte så jävla hungrig hela tiden) Nejje för faan, kör på! 56 minuter sedan sa slejnard: Snyggt! 😅👍 V-jeans gör sitt återtåg?
Neosus Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan "Köper man inget fikabröd så är man dum i huvet"
CHAE Postat 15 timmar sedan Trådstartare Postat 15 timmar sedan 16 minuter sedan sa slejnard: Nä så roligt ska vi inte ha. Okej, modeoraklet har talat😏 11 minuter sedan sa Neosus: "Köper man inget fikabröd så är man dum i huvet" …låter som en lapp jag skulle kunna skriva och sätta upp i personalrummet🙂
CHAE Postat 15 timmar sedan Trådstartare Postat 15 timmar sedan On 2025-09-28 at 15:59 sa Dark Of Light: Om du bara visste... …och då är det alltså ”övningskörning” som ska in på lodrätt tre.
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Joxar på med en ny låt. Ingen text eller sång och melodi än. Kan bli bra, vad tror ni? Ge mig ett uppslag vad den ska handla om? 😃 https://www.dropbox.com/scl/fi/hxt1hsinuukct7k7o8kq0/Ny-l-tid-till-RICKARD-ULF-132bpm-44-1-kHz-24bit-MIX-1.mp3?rlkey=61nf8l3am9h04qmhi39ok9w4i&st=pjp6szp4&dl=0
Fidden Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Låter bra där! Lite Soundgarden nästan. Det är inte typen av låt som ska handla om fiskar, hundar, cyklar, snöskottning eller grannens svampstuvning som smakade så gott ihop med den möra fläskkarrén du hittade på rea senaste gången du var på Ica maxi. Helst ska den knappt handla om nåt, men ha en ganska mörk text. Kanske nån rad om ångest. Nån om det oundvikliga slutet. En gnutta hopp går att blanda in. Långa vokaler och tvivelaktig artikulation. Struphuvudet ska vara nere i trakten av mjälten. Ja, typ så. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.