Dark Of Light Postat igår kl 13:17 Postat igår kl 13:17 Noterar också att varken ABBA eller Fäbodjäntan heller inte är med. Vad har de emot fisk?
Neosus Postat igår kl 13:31 Postat igår kl 13:31 Eller hur?!?! Man blir förb.... Som jag förstår det så ska verket vara minst 50 år gammalt!
Håkan Ström Postat igår kl 15:27 Postat igår kl 15:27 Kulturtimmen på längstatråden är fängslande 🧐 😉
Dark Of Light Postat igår kl 16:43 Postat igår kl 16:43 1 timme sedan sa Håkan Ström: Kulturtimmen på längstatråden är fängslande 🧐 😉 Visst är det 😆 Jag tycker att vi här och nu sju... nej startar vårt egna kulturkanon. Fram med förslag på det som är väldigt typiskt Swänskt! Jag börjar: Längstah. Det papperslösa samhället. Osthresan. Högerregeln. Det kontantfria samhället. Surströmming. Dubbdäck. Kö. aKffe, Handgranat. Kpd (ja, jag vet men ändå...). Osth.
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan Signaturled Öland; Färjestaden till Ottenby 84km 15,8 kg packning ✔️ 4
Håkan Ström Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Fina bilder! Brodern gick denna, https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nijmegenmarschen kanske något du känner till? @CHAE 1
CHAE Postat 20 timmar sedan Trådstartare Postat 20 timmar sedan 25 minuter sedan sa Håkan Ström: Fina bilder! Brodern gick denna, https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Nijmegenmarschen kanske något du känner till? @CHAE Har hört talas om. Aldrig vandrat dock. 1
slejnard Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan Fina bilder CHAE! Morn å KPD. Det var Dol som skrev manuset, Neosus. 1
Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 10 timmar sedan sa CHAE: Mycket fina bilder broder! Är det så att CHAE åtnjuter en god pipa emellanåt som en gentleman eller är det bara skådebröd!? 1
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: Mycket fina bilder broder! Är det så att CHAE åtnjuter en god pipa emellanåt som en gentleman eller är det bara skådebröd!? Tackom!☺️ Jag vill påstå att det enbart händer på (ensamma) dagsturer och långvandring. Mycket kontemplativt och blir som en liten happening när jag är ute. Stoppar med Borkum Riff f ö; jag vill inte framstå som mallig😌 1
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Det var inte en ninja. Målvakten var även en toast Skagen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.