slejnard Postat 26 augusti Postat 26 augusti RIP Bengt Pegefeldt. https://www.svt.se/kultur/skaparen-av-koppabavisan-ar-dod
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti (redigerat) 5 timmar sedan sa CHAE: @Dark Of Light Det kanske är en kilt ändå? Du menar att han är skottskadad? Möjligt, detta tidstypiska modeplagg som blivit så vanligt ute på gatorna. Nåja... vi går vidare med helt enkelt. Redigerat 27 augusti av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti Just nu sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti 1 minut sedan sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti 2 minuter sedan sa Dark Of Light: 1 minut sedan sa Dark Of Light: 1 minut sedan sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
CHAE Postat 27 augusti Trådstartare Postat 27 augusti 1 timme sedan sa slejnard: Yeahs! Nyrapad. Låter bra ändå. Övning ger färdighet. Tack för info. Drick mer blå läsk så blir det maximalt med skôj. 1
slejnard Postat 27 augusti Postat 27 augusti 7 minuter sedan sa CHAE: Tack för info. Drick mer blå läsk så blir det maximalt med skôj. Tack för tipset. Ska testa! 😊👍
Dark Of Light Postat 27 augusti Postat 27 augusti 3 timmar sedan sa CHAE: Tack för info. Drick mer blå läsk så blir det maximalt med skôj. Du menar givetvis skölj.
slejnard Postat 28 augusti Postat 28 augusti 41 minuter sedan sa Neosus: Himlen skiftar! Banne mej! 👍 Jåh! Skulle haft möjlighet att filma när jag körde hem igår. Helt magiskt på himlen. Snyggt! ☕️☕️
Fidden Postat 28 augusti Postat 28 augusti 4 timmar sedan sa slejnard: Jag har diskat! 😮 Jag har en som står i köket och sköter sånt där åt mig. När jag är full sätter jag på den. Så assietterna skallrar. 2
Fidden Postat 29 augusti Postat 29 augusti Även silvergrahn hade kunnat vara passande om det nu inte varit för detta förbannade barrande...
Håkan Ström Postat 29 augusti Postat 29 augusti Freeedag! Ligger på blackfriday listan. Vad tror ni? https://korneffaudio.com/product/amplified-instrument-processor/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.