slejnard Postat 18 augusti Postat 18 augusti Buuuuuuuuurrp! (Surströmming) Man rapar förjävligt och det känns som gammalt sjögräs på tänderna. Trots att jag borstade dom nyss.
Neosus Postat 18 augusti Postat 18 augusti Tycker dom flesta youtubes videorna snurrar nu för tiden. Är det youtube som är dum i huvet?
slejnard Postat 18 augusti Postat 18 augusti Jaha vad ska man göra nu. Har fixat alla dagens bestyr. Får man gå och lägga sig?
Fidden Postat 18 augusti Postat 18 augusti Cool låt! Hade man bytt ut den där melodisynten mot en norskklingande engelsk sång hade jag bannemig trott att röyksopp var tillbaka. 1 1
CHAE Postat 18 augusti Trådstartare Postat 18 augusti 4 timmar sedan sa slejnard: Buuuuuuuuurrp! (Surströmming) Man rapar förjävligt och det känns som gammalt sjögräs på tänderna. Trots att jag borstade dom nyss. Jamen dåså! I och med detta har Slej straffat ut sig från Längstah i säkert…..ptjaaa…..ett par timmar. Minst! Schämmes tamefan! :angrü: 1
Dark Of Light Postat 19 augusti Postat 19 augusti Det flyttas en kyrka i Kiruna, Slej tar sig dit med sin surströmmings andedräkt och ger "goda råd och tips" på studs hoppas jag. 2
slejnard Postat 19 augusti Postat 19 augusti Jag behöver bara blåsa lite så flyttar den sig. 😊 Visst skulle de sända på SVT? När?
slejnard Postat 19 augusti Postat 19 augusti 7.55 sänder de! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/folj-flytten-av-kiruna-kyrka-har
Fidden Postat 19 augusti Postat 19 augusti Har inte tillräckligt med ljud på för att höra, men jag tror det kan vara shoreline.
Fidden Postat 19 augusti Postat 19 augusti Nu skuffas Gandolfina bort av gulvästarna. Facket fick nog. 1
Fidden Postat 19 augusti Postat 19 augusti Leffe är inne i kyrkan och brygger. Han tog med sig en dieselgenerator.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.