slejnard Postat Måndag kl 18:31 Postat Måndag kl 18:31 Just nu sa Dark Of Light: Jag såååååååååå lät dig 😊👍. Varsågod
CHAE Postat Måndag kl 19:08 Trådstartare Postat Måndag kl 19:08 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Varsågod. Prosit.
Dark Of Light Postat Måndag kl 20:24 Postat Måndag kl 20:24 1 timme sedan sa slejnard: Jag såååååååååå lät dig 😊👍. Varsågod Mmm... 1 timme sedan sa CHAE: Prosit. Du menar givetvis Prosac.
Naymari Postat Måndag kl 20:51 Postat Måndag kl 20:51 (redigerat) 3 hours ago, CHAE said: Befinner mig f n på norra Öland btw. ”Nörrland” heter det Redigerat Måndag kl 20:51 av Naymari 1
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Mmm... Du menar givetvis Prosac. ”Prozac” heter det.
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan 9 timmar sedan sa Naymari: ”Nörrland” heter det Nej.
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 22 minuter sedan sa CHAE: Nej. VrångChae. Johoduu…
slejnard Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Nu finns inga ursäkter. Ska fortsätta målningen idag. Hade tänkt vara klar till midsommar men. Bara he sig upp på stegen. Jåh!
CHAE Postat 20 timmar sedan Trådstartare Postat 20 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: VrångChae. Johoduu… Nej. Med vänlig hälsning, Gubbe 43 minuter sedan sa slejnard: Nu finns inga ursäkter. Ska fortsätta målningen idag. Hade tänkt vara klar till midsommar men. Bara he sig upp på stegen. Jåh! Ja nu jävlar!!!
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Familjen hjälpte oss måla en helg i maj och det är jag tacksam för. De lämnade dock de svåra och svåråtkomliga ställena. 😁 bara ge sig påt.
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan Det finns inga tecken om vad man kan hitta bland vecken, som jag alltid brukar säga.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Det finns inga tecken om vad man kan hitta bland vecken, som jag alltid brukar säga. Precis! Klar med det gula nu. Lite fönsterfoder och några knutbrädor kvar.
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Kör ett fönster till sen är det bra för idag 😊
slejnard Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Långt arbetspass för å vara mig. 10-15. Hunnit mycket och det känns bra.Haft lite obefogad ångest inför allt som ska göras. Men det går bra om man tar det pö om pö. Kanske klippa gräset å? 1
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 3 timmar sedan sa Fidden: Fungerar exakt som det ska Jag bryr mig inte om att tangenterna ser ut som en brittisk tandrad; jag tycker att de där fläckarna är fan så mycket värre…🤢🤮 Är det DoL som försöker kränga klavven?🤨
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Det finns inga tecken om vad man kan hitta bland vecken, som jag alltid brukar säga. 1 timme sedan sa slejnard: Precis! Klar med det gula nu. Gult mellan vecken är mindre bra.
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 2 minuter sedan sa CHAE: Jag bryr mig inte om att tangenterna ser ut som en brittisk tandrad; jag tycker att de där fläckarna är fan så mycket värre…🤢🤮 Är det DoL som försöker kränga klavven?🤨 Ja, var inte det Hyland som hade som partytrick att på fyllan spela Gubben Noak eller liknande med dasen på piano? Kanske är det hans gamla tränings redskap!? Proveniensen, som de säger i Antikrundan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.