CHAE Postat Tisdag kl 21:12 Trådstartare Postat Tisdag kl 21:12 (redigerat) Fläskigt inlägg i ett Storforum nära dig… Redigerat Tisdag kl 21:39 av CHAE 3
Håkan Ström Postat igår kl 03:24 Postat igår kl 03:24 Jodå KIM Audio dök upp i email, ville följa upp min feedback på Logic problem. återstår att se vad som sker när jag skickat problem filen + lite annat. Det är första gången någonsin som Apple kommer tillbaka på problem rapport i logic.
CHAE Postat igår kl 06:04 Trådstartare Postat igår kl 06:04 3 minuter sedan sa slejnard: Vackert där CHAE. Indeed!
slejnard Postat igår kl 08:42 Postat igår kl 08:42 Jäklar vad det åskade här i natt. Nu skiner 🌞. Piteå en sväng…
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan Jårdgubbsafth och pedalbord #2 på det😡 3
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Jag äger ingen brits av plast... Men om jag gjort det hade jag nog gjort mig av med min plastbrits pga platsbrist. 1
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan (redigerat) Han var den första sångaren i Iron Maiden. En obskyr och kort karriär (ca 10 mån) men han var dock verksam i andra band. Redigerat 17 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan 7 timmar sedan sa slejnard: Fesken släppte??? Vad skönt!
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Vad skönt! Ja den klarade sej. Morn å KPD!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.