Dark Of Light Postat igår kl 15:33 Postat igår kl 15:33 39 minuter sedan sa Neosus: Men SLUTA va så förbaskat varmt! 👿 Ja, jag ska dra åt värmekranarna en smula då. Som djävul gäller det att jävlas you know...
slejnard Postat igår kl 17:31 Postat igår kl 17:31 2 timmar sedan sa Neosus: Men SLUTA va så förbaskat varmt! 👿 På lördag blir det svalare.
slejnard Postat igår kl 18:51 Postat igår kl 18:51 1 timme sedan sa slejnard: Ska ge mig ut å klippa gräset. Nu är det klippt! 😱
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan On 2025-01-01 at 14:34 sa slejnard: Nääääääääää KPD PD! 14 timmar sedan sa Neosus: 5 timmar sedan sa Dark Of Light: 11 minuter sedan sa slejnard: ☕️
Håkan Ström Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 48 klara, målet 72! Fasta +vätska, is the shit!
slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 22 minuter sedan sa Håkan Ström: 48 klara, målet 72! Fasta +vätska, is the shit! Vad gör du? Deffar?
Fidden Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan On 2025-07-06 at 19:41 sa slejnard: Adamsson nånting. Anders kanske. Hans sista tour, avslöjade han precis. Men Vacchi fortsätter. 1
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Jag vet att du vet… har mullrat rejält! 32 minuter sedan sa Neosus: Nu är det regn och åskbuller! Brava? Varsågoda. Nu börjar den här fredagen arta sig... 3
Håkan Ström Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 9 timmar sedan sa slejnard: Vad gör du? Deffar? Jag fick googla ordet 🙂 Nej jag bara kände att det var dags att låta kroppen vila från allt skräp som finns i dagens ” livsmedel”. Sen blir det en naturlig fortsättning att äta mindre efter fasta. Mår kanon efter en sån här runda. Några gånger om året.
Fidden Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Trodde jag köpte avokados, men nu visar det sig att det är 5 st drak-ägg som ligger där i skålen. Får ringa Daenerys Targaryen och fråga om hon saknar några.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.