Dark Of Light Postat Söndag kl 05:33 Postat Söndag kl 05:33 (redigerat) En ny dag, ett nytt krig... Nu kan man lungt sätta sig ner och invänta vedergällningen på amerikanska och västerländska intressen, anläggningar och personer. Redigerat Söndag kl 05:40 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Söndag kl 05:34 Postat Söndag kl 05:34 10 timmar sedan sa slejnard: Hur gick badet å brudarna Dol??? En synnerligen lyckad midsommar! 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 05:41 Postat Söndag kl 05:41 9 timmar sedan sa CHAE: Synnerligen ekivok kombo.. Var rengör du dina brudar, biltvätten? 1
Naymari Postat Söndag kl 08:12 Postat Söndag kl 08:12 Jahaja. Är det semester snart? köpte mig ett legoset igår.
Dark Of Light Postat Söndag kl 09:00 Postat Söndag kl 09:00 (redigerat) 5 timmar sedan sa Naymari: Jahaja. Är det semester snart? köpte mig ett legoset igår. Sista semesterveckan rullar igång nästa vecka. Lego you say, Nay? Vad blev det för något? Redigerat Söndag kl 13:30 av Dark Of Light
slejnard Postat Söndag kl 14:24 Postat Söndag kl 14:24 Gick bra köra husvagnen. Lite gruvensamt att dra omkring med den men det går ändå bra 👍 nu vankas matjessill å färskpotatis 😋😋
CHAE Postat Söndag kl 14:47 Trådstartare Postat Söndag kl 14:47 6 timmar sedan sa Naymari: Jahaja. Är det semester snart? köpte mig ett legoset igår. Nix pix, v30 är det dags för mig. Vilket set blev det?! 22 minuter sedan sa slejnard: […] nu vankas matjessill å färskpotatis 😋😋 Vagoth!
Naymari Postat Söndag kl 14:51 Postat Söndag kl 14:51 5 hours ago, Dark Of Light said: Sista semesterveckan rullar igång nästa vecka. Lego you say, Nay? Vad blev det för något? 2 minutes ago, CHAE said: Nix pix, v30 är det dags för mig. Vilket set blev det?! Vagoth! Köpte Ayrton Senna McLaren MP4/4! https://www.lego.com/en-se/product/mclaren-mp4-4-ayrton-senna-10330 2
CHAE Postat Söndag kl 15:28 Trådstartare Postat Söndag kl 15:28 Förresten, kolla vem som vinglade fram när jag skulle flytta min gitarr igår kväll! Efter en kort studie där jag konstaterade att gynnaren var en korsspindel åkte vederbörande ut med alla åtta fötter före. That is all.
slejnard Postat Söndag kl 16:03 Postat Söndag kl 16:03 Å fan. Visst är korsspindel en av få giftiga spindelarter i Sverige? Ligger i soffan medan roboroc städar. 👍👍
slejnard Postat Söndag kl 16:14 Postat Söndag kl 16:14 10 timmar sedan sa Dark Of Light: En ny dag, ett nytt krig... Nu kan man lungt sätta sig ner och invänta vedergällningen på amerikanska och västerländska intressen, anläggningar och personer.
CHAE Postat Söndag kl 16:45 Trådstartare Postat Söndag kl 16:45 41 minuter sedan sa slejnard: Å fan. Visst är korsspindel en av få giftiga spindelarter i Sverige? […] Indeed! Om man är överkänslig för t ex getingar bör man iaktta försiktighet.
Fidden Postat Söndag kl 18:53 Postat Söndag kl 18:53 Aaactually...🤓 De allra flesta spindlar är giftiga, det råkar bara vara väldigt få som både har förmågan att bita människor och har ett tillräckligt starkt gift för att det ska märkas. För övrigt såg det ut som att tabell-avdelaren var ett osedvanligt långt spindelben. 1
Dark Of Light Postat Söndag kl 20:19 Postat Söndag kl 20:19 Tanken högt flyga, planen stilla stå... Min personliga favorit vid 0:58. Jag menar... den hade ju alla förutsättningar att lyckas men ändå gick det åt helvete. Ok, ok, vid 1:36 ser att att fartränderna inte riktigt stämmer när dörren går igen men ändå! Det är som med kalsonger, ränderna går alltid att tvätta ur. Låt hoppet leva!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.