slejnard Postat 18 juni Postat 18 juni Vad ska ni göra midsommar? Jag ska spela trudelutter och fixa ljud.
CHAE Postat 18 juni Trådstartare Postat 18 juni 3 timmar sedan sa Micke H: Jag sjöng inte men jag spelade gitarr och två av mina vänner sjöng. Med den ena vännen spelade vi: - Blackbird - Hallelujah - While My Guitar Gently Weeps (denna var en överraskning för min fru, det är hennes favoritlåt och vi hade övat in den i smyg) - Never Gonna Give You Up 😄 Med den andra vännen spelade vi: - Trasiga Skor - You Oughta Know - Monodream (från mitt gamla band Arcane Reality) - Bara Bada Bastu 😄 Och sen så sjöng min systerdotter en Aurora-låt. 🙂 Maximalt💘 1 timme sedan sa slejnard: Vad ska ni göra midsommar? Jag ska spela trudelutter och fixa ljud. Åka ut i skärgården, grilla och hänga. 1
Fidden Postat 18 juni Postat 18 juni On 2025-06-17 at 15:04 sa Micke H: Hej alla! Jag är nu gift. ^___^ Grattis till brudparet! Ber också om ursäkt för att vi inte kom på bröllopet, vi måste ha tappat bort inbjudan bland alla helikoptrar och pedalbord.
slejnard Postat Onsdag kl 19:01 Postat Onsdag kl 19:01 (redigerat) Jag är nyrepad! Gig nästa onsdag med bandet. Å midsommar solo. Det rullar på nu. Sen ska jag köra en allsångskväll i juli. Redigerat Onsdag kl 19:02 av slejnard La till 1
Dark Of Light Postat Torsdag kl 06:39 Postat Torsdag kl 06:39 11 timmar sedan sa slejnard: Så har jag godis å 😌 Klart du har! 18 minuter sedan sa slejnard: Så är jag naken. Klart du är! 1
Micke H Postat Torsdag kl 07:02 Postat Torsdag kl 07:02 15 timmar sedan sa Fidden: Grattis till brudparet! Ber också om ursäkt för att vi inte kom på bröllopet, vi måste ha tappat bort inbjudan bland alla helikoptrar och pedalbord. Ja vafan, den ligger ju där på sida 69 (höhö). Det minsta man kan begära är väl iallafall ett nej tack...
CHAE Postat Torsdag kl 08:08 Trådstartare Postat Torsdag kl 08:08 18 plusgrader, åska, regn och lite hagel minsann.
CHAE Postat Torsdag kl 08:10 Trådstartare Postat Torsdag kl 08:10 (redigerat) 1 timme sedan sa Micke H: Ja vafan, den ligger ju där på sida 69 (höhö). Det minsta man kan begära är väl iallafall ett nej tack... Längstah på bröllop…🙃 Skyll er själva, liksom. ”We do childrens parties and bar mitzvas as well”. Redigerat Torsdag kl 08:13 av CHAE 1
slejnard Postat Torsdag kl 08:40 Postat Torsdag kl 08:40 Han hade lätt fått längsta bröllopsfesten och bröllopsgåvan av OSS! 1
Fidden Postat Torsdag kl 10:31 Postat Torsdag kl 10:31 En långa, om nu någon hade haft skillsen att fiska upp den. 1
slejnard Postat Torsdag kl 12:16 Postat Torsdag kl 12:16 Så har jag klippt å rakat mig! Hos barberaren!! I Sevilla!!!
Fidden Postat Torsdag kl 12:30 Postat Torsdag kl 12:30 Bar barberaren barbara bara barista-uniform? 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.