slejnard Postat 23 maj Postat 23 maj 6 minuter sedan sa Dark Of Light: ... får man fiskmusik. De e de man sej får 😅
slejnard Postat 23 maj Postat 23 maj 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Helt oförhappandes! Grattis! Varsågod ☺️
CHAE Postat 23 maj Trådstartare Postat 23 maj (redigerat) 1 timme sedan sa slejnard: De e de man sej får 😅 Min upplevelse är att de flesta här i Längstah hajar musik trots att det kan vara ett tve-eggat svärd(bärare). Risken är ju att man torskar. Redigerat 23 maj av CHAE 1
Naymari Postat 23 maj Postat 23 maj 11 hours ago, CHAE said: Det är lite småäckligt med chorus fast hellre det än flanger. Och bandlös bas🤢🤮 FEJSER FTW! Lade flanger på en gitarr senast idag!
Naymari Postat 23 maj Postat 23 maj 11 hours ago, Fidden said: Ja! Och dessutom behöver man nog inte ha speciellt mycket talfel för att uttala fireface och ferrofish exakt likadant. Kanske till och med räcker att komma från Wales. Ferrofish är bra skit. Kör deras AD/DA live
Dark Of Light Postat 24 maj Postat 24 maj 1 timme sedan sa slejnard: Jag är naken! 😎🌞 8 minuter sedan sa slejnard: Men inte vaken! KPD!
Dark Of Light Postat 24 maj Postat 24 maj 3 timmar sedan sa Fidden: Slöfockar. Nu blir det qaffe. Jag har varit na... vaken sedan kl. 3, vafawilldo!?
Dark Of Light Postat 24 maj Postat 24 maj (redigerat) Det rör sig alltså om alla klockors ur(!)sprungliga mor, själva urmodern. Det var där all tidräkning startade. Från urmama. Inte att förväxla med att något är urmodernt. Det är något helt annat. Det finns å andra sidan moderna ur men det har inte med urmama att göra! Redigerat 24 maj av Dark Of Light 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.