Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hittade säkringen och kunde på så vis stänga av fläkten. Nu kan jag ladda batteriet och provköra imorgon! Det finns mycket på YouTube men gäller hitta rätta sökorden. Hoppas det bara är nåt tillfälligt tuppjukk och att det funkar efter uppladdning

Postat

Har också löst problem. Ett tangentbord dubbelregistrerade en del tangettryck, trots byte till nya switchar. Såg en post på Reddit om en ny firmware som hade en debounce-setting, men jag fick inte in något nytt firmware av någon anledning.

Till slut visade sig vara en helt orelaterad trustmaster-applikation som störde på nåt sätt, efter den avinstallerats funkade det och allt blev frid och fröjd.

Förutom alla slitna hår.

Postat
9 timmar sedan sa Fidden:

Har också löst problem. Ett tangentbord dubbelregistrerade en del tangettryck, trots byte till nya switchar. Såg en post på Reddit om en ny firmware som hade en debounce-setting, men jag fick inte in något nytt firmware av någon anledning.

Till slut visade sig vara en helt orelaterad trustmaster-applikation som störde på nåt sätt, efter den avinstallerats funkade det och allt blev frid och fröjd.

Förutom alla slitna hår.

Bra jobbat! 👍 

Ska provköra bilen idag. Få se då

Postat (redigerat)

Såhär är det Slej!  

När du har vart ute å kört med bilen så blir den varm!

Lixom!

Och DÅÅååå... kan fläkten fortsätta och gå även när bilen är avstängd! Den brukar gå tills temperaturen har gått ned! Och sedan slutar den att gå!

Så är det med dom flesta bilarna!

Ingenting konstigt med det!

Däremot kan det ju ändå vara något galet med din bil! 

Inte vet jag!

Men så är det iallafall!

Har jag rätt DoL?

Kpd!

d_coffee.GIF.cd2ebdad8aa24917feaccdf61a6a7f3b.GIF

Redigerat av Neosus
Postat (redigerat)

Du skrev att fläkten går fortfarande efter avstängning! 

Går den igång av sig själv så är det vettigt att få något proffs att kolla upp felet!

Redigerat av Neosus
Postat
41 minuter sedan sa Neosus:

Såhär är det Slej!  

När du har vart ute å kört med bilen så blir den varm!

Lixom!

Och DÅÅååå... kan fläkten fortsätta och gå även när bilen är avstängd! Den brukar gå tills temperaturen har gått ned! Och sedan slutar den att gå!

Så är det med dom flesta bilarna!

Ingenting konstigt med det!

Däremot kan det ju ändå vara något galet med din bil! 

Inte vet jag!

Men så är det iallafall!

Har jag rätt DoL?

Kpd!

d_coffee.GIF.cd2ebdad8aa24917feaccdf61a6a7f3b.GIF

Problemet här verkar vara att fläktfan är igång när den inte ska/jämt.

30 minuter sedan sa slejnard:

Jo allt det där vet jag. Men den ska inte gå igång av sig själv när jag inte ens använt bilen på hela dagen. Är det korrekt uppfattat Dol? 

Ja. Varsågod.

Postat
27 minuter sedan sa slejnard:

Ja vart kanske otydligt i skrift. ✍️ 

De ska kolla nästa torsdag 👍

Blir skriften tydligare då?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.