slejnard Postat 29 april Postat 29 april 9 minuter sedan sa CHAE: Hallå?!? Är det INGEN som känner sig moogen för en sådan här soffa?😡 Jaså var det en soffa 🤩🤩🤩
slejnard Postat 29 april Postat 29 april Hittade säkringen och kunde på så vis stänga av fläkten. Nu kan jag ladda batteriet och provköra imorgon! Det finns mycket på YouTube men gäller hitta rätta sökorden. Hoppas det bara är nåt tillfälligt tuppjukk och att det funkar efter uppladdning
Fidden Postat 29 april Postat 29 april Har också löst problem. Ett tangentbord dubbelregistrerade en del tangettryck, trots byte till nya switchar. Såg en post på Reddit om en ny firmware som hade en debounce-setting, men jag fick inte in något nytt firmware av någon anledning. Till slut visade sig vara en helt orelaterad trustmaster-applikation som störde på nåt sätt, efter den avinstallerats funkade det och allt blev frid och fröjd. Förutom alla slitna hår.
slejnard Postat 30 april Postat 30 april 9 timmar sedan sa Fidden: Har också löst problem. Ett tangentbord dubbelregistrerade en del tangettryck, trots byte till nya switchar. Såg en post på Reddit om en ny firmware som hade en debounce-setting, men jag fick inte in något nytt firmware av någon anledning. Till slut visade sig vara en helt orelaterad trustmaster-applikation som störde på nåt sätt, efter den avinstallerats funkade det och allt blev frid och fröjd. Förutom alla slitna hår. Bra jobbat! 👍 Ska provköra bilen idag. Få se då
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Bilen rullar men kylarfläkten fortsätter gå efter avstängningen
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Fått tid hos verkstad nästa torsdag. Det är ingen fara köra med fläkten urkopplad.
Neosus Postat 30 april Postat 30 april (redigerat) Såhär är det Slej! När du har vart ute å kört med bilen så blir den varm! Lixom! Och DÅÅååå... kan fläkten fortsätta och gå även när bilen är avstängd! Den brukar gå tills temperaturen har gått ned! Och sedan slutar den att gå! Så är det med dom flesta bilarna! Ingenting konstigt med det! Däremot kan det ju ändå vara något galet med din bil! Inte vet jag! Men så är det iallafall! Har jag rätt DoL? Kpd! Redigerat 30 april av Neosus
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Jo allt det där vet jag. Men den ska inte gå igång av sig själv när jag inte ens använt bilen på hela dagen. Är det korrekt uppfattat Dol?
Neosus Postat 30 april Postat 30 april (redigerat) Du skrev att fläkten går fortfarande efter avstängning! Går den igång av sig själv så är det vettigt att få något proffs att kolla upp felet! Redigerat 30 april av Neosus
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Ja vart kanske otydligt i skrift. ✍️ De ska kolla nästa torsdag 👍
Dark Of Light Postat 30 april Postat 30 april 41 minuter sedan sa Neosus: Såhär är det Slej! När du har vart ute å kört med bilen så blir den varm! Lixom! Och DÅÅååå... kan fläkten fortsätta och gå även när bilen är avstängd! Den brukar gå tills temperaturen har gått ned! Och sedan slutar den att gå! Så är det med dom flesta bilarna! Ingenting konstigt med det! Däremot kan det ju ändå vara något galet med din bil! Inte vet jag! Men så är det iallafall! Har jag rätt DoL? Kpd! Problemet här verkar vara att fläktfan är igång när den inte ska/jämt. 30 minuter sedan sa slejnard: Jo allt det där vet jag. Men den ska inte gå igång av sig själv när jag inte ens använt bilen på hela dagen. Är det korrekt uppfattat Dol? Ja. Varsågod.
Dark Of Light Postat 30 april Postat 30 april 27 minuter sedan sa slejnard: Ja vart kanske otydligt i skrift. ✍️ De ska kolla nästa torsdag 👍 Blir skriften tydligare då?
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Ibland kör jag med osynlig skrift. Ni får läsa mellan raderna! 😅
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Detsamma till er alla. Gig imorn för V och rock n roll med bandet i Piteå på lördag!
slejnard Postat 30 april Postat 30 april Har haft en Marshall valvestate s80 under många år. Låter bra! När man slog igång chorus vart det en vägg av ljud. Men frågan kvarstår?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.