slejnard Postat 25 april Postat 25 april Vagott! Har köpt mig en masonitskiva som jag ska såga sönder! Bra ha remsor som skydd när man målar utomhus.
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april 3 timmar sedan sa Neosus: Its all about the fart! Not the smäll.
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april 3 timmar sedan sa slejnard: Vagott! Har köpt mig en masonitskiva som jag ska såga sönder! Bra ha remsor som skydd när man målar utomhus. Här nere är vårt utomhus i färg från början. Praktiskt! 1
slejnard Postat 25 april Postat 25 april 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Här nere är vårt utomhus i färg från början. Praktiskt! Du missuppfattar.
Neosus Postat 25 april Postat 25 april Smällde i mig en påse Dillskruvar eftersom jag inte nådde upp till översta hyllan där Ostbögarna låg när jag gick dit och handlade mat på Coop så att jag köpte Dillskruvar istället men jag slängde i mig dillskruvar efter jag handlat och kommit hem och satt mig framför datorn men det tar 32 sekunder att smälla i sig hela påsen fast jag menar innehållet och inte självaste påsen!
CHAE Postat 25 april Trådstartare Postat 25 april 1 timme sedan sa Neosus: Smällde i mig en påse Dillskruvar eftersom jag inte nådde upp till översta hyllan där Ostbögarna låg när jag gick dit och handlade mat på Coop så att jag köpte Dillskruvar istället men jag slängde i mig dillskruvar efter jag handlat och kommit hem och satt mig framför datorn men det tar 32 sekunder att smälla i sig hela påsen fast jag menar innehållet och inte självaste påsen! 1 timme sedan sa Neosus: Frågor på det? Ja!! Vem är du och vad har du gjort av Grahn??!!🤬
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april 14 minuter sedan sa CHAE: Ja!! Vem är du och vad har du gjort av Grahn??!!🤬 Han är Gudh och han ska föras till männschobyn med det samma. 1
CHAE Postat 25 april Trådstartare Postat 25 april Männschobyn? Du e inte klok; då blir han ju männscha igen!🫣
CHAE Postat 25 april Trådstartare Postat 25 april Ja men såatteeeh… Fredag på det, gott folk. Ledig helg dessutom. 1
slejnard Postat 25 april Postat 25 april Just sett Konklaven. Mycket prat och ingen action men klart sevärd.
CHAE Postat 25 april Trådstartare Postat 25 april (redigerat) 4 minuter sedan sa slejnard: Just sett Konklaven. Mycket prat och ingen action men klart sevärd. ”Konkav” heter det. Redigerat 25 april av CHAE 1
Neosus Postat 25 april Postat 25 april 18 minuter sedan sa CHAE: Ja men såatteeeh… Fredag på det, gott folk. Ledig helg dessutom. TITTA Vagott!
slejnard Postat 25 april Postat 25 april 13 minuter sedan sa CHAE: ”Konkav” heter det. Nä saftskalle.
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april 33 minuter sedan sa CHAE: Ja men såatteeeh… Fredag på det, gott folk. Ledig helg dessutom. Så ja! Nu liknar det nåt!!!! 29 minuter sedan sa slejnard: Just sett Konklaven. Mycket prat och ingen action men klart sevärd. 25 minuter sedan sa CHAE: ”Konkav” heter det. 11 minuter sedan sa slejnard: Nä saftskalle. Ok. Du har just sett Saftskallen. Mycket prat och ingen action men klart sevärd, alltså?
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april (redigerat) Salig DG kallade mig för Mr Missförstånd back in the day... en talang det också antar jag. Skål CHAE, ja och ni andra förstås! Redigerat 25 april av Dark Of Light 1
CHAE Postat 25 april Trådstartare Postat 25 april 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Så ja! Nu liknar det nåt!!!! […] Indeed very much so! Skål broder🥃
Dark Of Light Postat 25 april Postat 25 april Bara 24 inlägg in och inga PT try outs från Slej trots iaf 1 timmes eldupphör i tråden!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.