slejnard Postat 13 april Postat 13 april Lite piggare idag. Inte så att jag orkat musicera men ändå. I sinnet. Inte lika mörkt.
Dark Of Light Postat 14 april Postat 14 april 9 timmar sedan sa slejnard: Lite piggare idag. Inte så att jag orkat musicera men ändå. I sinnet. Inte lika mörkt. Skönt att det känns bättre. Sådant där går lite upp och ner. Hoppas på en bra dag för Er! Kpd? 1
slejnard Postat 14 april Postat 14 april (redigerat) 25 minuter sedan sa Dark Of Light: Skönt att det känns bättre. Sådant där går lite upp och ner. Hoppas på en bra dag för Er! Kpd? Ja det gör det. Tack detsamma! Morn å KPD. ☕️ Redigerat 14 april av slejnard
Dark Of Light Postat 14 april Postat 14 april En pepperoni baquette p Expresso House, bara så ni vet. 1
Fidden Postat 14 april Postat 14 april Annars känns det intressant. Vad är det för volym förresten? Är det inbyggda filter?
Neosus Postat 14 april Postat 14 april Har beställt mig en Boss IR-2! Btw! Vi får se om jag får någon pedal! Den var tydligen slutsåld!
slejnard Postat 14 april Postat 14 april Coolt! Vad gör den? Jag kan ju googla men vad fan, roligare att fråga.
Linus Postat 14 april Postat 14 april Roligt att den finns idag, minns Boss-tävlingen där man skulle designa sin egen pedal och jag ritade en IR-pedal… 1
slejnard Postat 14 april Postat 14 april Coolt! En sån vill jag ha! Låter bra. 👍 Jag har en gammal boss chorus CE-2 tror jag beteckningen är. Låter oldschool!
slejnard Postat 14 april Postat 14 april En sån här! Och här är jag demandes en ST9. Fick switchen lagad igår. Den glappade. 1
Neosus Postat 14 april Postat 14 april Gillar enkelheten och bra grundljud och den där verkar vara rätt så bra! Vi får se om jag blir nöjd. Om inte så säljer jag den till kompispris här på forumet! Vi får se! 1
Neosus Postat 14 april Postat 14 april 1 minut sedan sa slejnard: En sån här! Och här är jag demandes en ST9. Fick switchen lagad igår. Den glappade. Coolt!
slejnard Postat 14 april Postat 14 april 21 minuter sedan sa Neosus: Gillar enkelheten och bra grundljud och den där verkar vara rätt så bra! Vi får se om jag blir nöjd. Om inte så säljer jag den till kompispris här på forumet! Vi får se! Ja enkelhet är guld. Köpte ju en boss gt 1000 core. För avancerad nivå för mig. Samlar damm. Har lånat ut den till en presumtiv köpare.
Dark Of Light Postat 14 april Postat 14 april 1 timme sedan sa Neosus: Om inte så säljer jag den till kompispris här på forumet! Vad kostar en kompis?
Neosus Postat 14 april Postat 14 april Jag sälger (joo det stavas så..) mina kompisar för 10 spänn! Stycket! Alltså inte styckat! Fan va äckligt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.