Fidden Postat 12 april Postat 12 april I Hudiksvall slumpas ett fireface 800 iväg för 2000:- på Facebook Marketplace. Hade jag bott lite närmre så...
slejnard Postat 12 april Postat 12 april Nice! Du bor säkert närmare än mig. Nu är Eltel här och joxar med nån elmätare som ska bytas.
Fidden Postat 12 april Postat 12 april Nu har jag spenderat alldeles för lång tid på att få en AI att lägga till Mao Zedong på denna bilden. Tydligen bryter det mot någon policy. Kinesisk AI kan man tänka. 1
slejnard Postat 12 april Postat 12 april Det hade varit coolt. 😅 Våran lunch försenad pga strömmen borta. 🤓😡
Neosus Postat 12 april Postat 12 april 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Strömlös el! Vad ska de hitta på härnäst!? Ellös katalog? 1
Neosus Postat 12 april Postat 12 april 1 timme sedan sa Fidden: Nu har jag spenderat alldeles för lång tid på att få en AI att lägga till Mao Zedong på denna bilden. Tydligen bryter det mot någon policy. Kinesisk AI kan man tänka. Jahaja.. Jag tänkte va rolig men då blev du rolig före mig! Förbaskat!
Neosus Postat 12 april Postat 12 april 1 timme sedan sa slejnard: Det hade varit coolt. 😅 Våran lunch försenad pga strömmen borta. 🤓😡 Passa på att käka strömming sålänge!
Dark Of Light Postat 12 april Postat 12 april (redigerat) Så ini! Redigerat 12 april av Dark Of Light
slejnard Postat 12 april Postat 12 april 2 timmar sedan sa Neosus: Passa på att käka strömming sålänge! Åh va gott 😋
slejnard Postat 12 april Postat 12 april 1 timme sedan sa Dark Of Light: Så ini! Ser gott ut! 😋 Minns knappt hur öl smakar dock. 😅
Dark Of Light Postat 12 april Postat 12 april (redigerat) 13 minuter sedan sa slejnard: Ser gott ut! 😋 Minns knappt hur öl smakar dock. 😅 Det är gott och garanterat fritt från strömming och hör och häpna även ål även om stavningen är ganska lik! Redigerat 12 april av Dark Of Light 1
slejnard Postat 12 april Postat 12 april Har inte funnits varken tid eller ork för att joxa i studion sen sist. Men snart kanske.
Dark Of Light Postat 12 april Postat 12 april Jag ser på Omen. Ja, filmen alltså. Originalet från cjuttihtalet alltså. Lite barndoms minnen bara. Jag har cips också!
slejnard Postat 12 april Postat 12 april Det stavas chips men man säger kips precis som man säger chex och det stavas kex.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.