slejnard Postat 21 mars Postat 21 mars 2 timmar sedan sa Analogfreak: Jag tror att en dynamisk mick på kort avstånd blir bättre. Tack för tips. Ska prova!
slejnard Postat 21 mars Postat 21 mars 46 minuter sedan sa Dark Of Light: Glöm inte det viktigaste. Trombonen! Tack för tips. Ska prova!
Dark Of Light Postat 21 mars Postat 21 mars Hade en magiskt lugn stund på balkongen. Jag, solen, en kpd och en god Flor de las Antillas Robusto. Värmen tinade själen en smula. 1
Neosus Postat 21 mars Postat 21 mars 49 minuter sedan sa Dark Of Light: Hade en magiskt lugn stund på balkongen. Jag, solen, en kpd och en god Flor de las Antillas Robusto. Värmen tinade själen en smula. VaGOTT!!
Neosus Postat 21 mars Postat 21 mars Jag skrev kaffe men blev det någon kaffe? Svar nej! Nu ställer jag mig i skamvrån! Heda!
Neosus Postat 21 mars Postat 21 mars (redigerat) Här är en dikt av Ivan Boring. Tick Tack Tick Tack! Redigerat 21 mars av Neosus
Dark Of Light Postat 21 mars Postat 21 mars 3 timmar sedan sa Neosus: Här är en dikt av Ivan Boring. Tick Tack Tick Tack! Tippe, tippe, tipslapp, tipp, tipp, tapp?
slejnard Postat 21 mars Postat 21 mars 3 timmar sedan sa Fidden: Jävla Ettan. Kallades även Stockholmsettan förr. Snusade det i mina unga år.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.