Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 3 minuter sedan sa Neosus: Finland som kommer och räddar vårat arsle (land menar jag)! Tack! 🤘👍 Mmm... Låter som en profetia om framtiden ifall ryssen kommer...
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Frågan är när Swärjeh ska komma med ett "eget bidrag" med tanke på att finländarna tog segern nu och norrbaggarna tog segern sist..?
Naymari Postat 8 mars Postat 8 mars 37 minutes ago, Dark Of Light said: Har de någon segerchans internationellt, fan vet... KAJs låt och nummer är Eurovision ut i fingerspetsarna.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 19 minuter sedan sa Neosus: Ja! Den som ser får en lever.. Eller hur man nu säger! ... av sej? 16 minuter sedan sa Analogfreak: Blev ni lyckligare av att se Mello? Vad är lycka? 5 minuter sedan sa Naymari: KAJs låt och nummer är Eurovision ut i fingerspetsarna. Hm... Vi får väl se. Jag är inte helt övertygad än... 3 minuter sedan sa Naymari: Vem får sparken ur ljud-teamet på svt? ELLER HUR!?
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 1 minut sedan sa Neosus: Sådär ska det egentligen låta! Är det Heavy på trummor? ... och "dans"?
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Ibland saknar man det där åka runt och spela en massa strunt... ibland alltså. 3
CHAE Postat 8 mars Trådstartare Postat 8 mars 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Ibland saknar man det där åka runt och spela en massa strunt... ibland alltså. Satans perkele, vilka hårta krappar!
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Är det Heavy på trummor? ... och "dans"? Jåh! Hjalle på sång och Heavy on drums! 1
slejnard Postat 9 mars Postat 9 mars Fastnat för min flyktiga väns band alter ego Svart Tulpan. Bara bra låtar!
slejnard Postat 9 mars Postat 9 mars Jag menade såklart låten jag länkade till. Nån bastulåt har jag inte hört.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.