Dark Of Light Postat 26 februari Postat 26 februari 10 timmar sedan sa slejnard: Å sen får vi C. Ja, de kan ju se Clark istället!
Dark Of Light Postat 26 februari Postat 26 februari 21 timmar sedan sa Fidden: Nämnde för min chef att jag är lite intresserad av en annan tjänst inom regionen. Får se om han nappar. Pingvin?
slejnard Postat 26 februari Postat 26 februari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja, de kan ju se Clark istället! Ja eller Ciss å Cent!
Dark Of Light Postat 26 februari Postat 26 februari 3 timmar sedan sa slejnard: ☺️ inväntar tandhygienistan. Brukar ila… Jasså. Ät tandhygienen dålig i stan?
slejnard Postat 26 februari Postat 26 februari 28 minuter sedan sa Dark Of Light: Jasså. Ät tandhygienen dålig i stan? Nä. Tandhygienisten är en hon.
slejnard Postat 26 februari Postat 26 februari Jag bor för övrigt i en by. Ca 8000 är vi här i municipalsamhället Älvsbyn. I Fleviken är vi ca 8 hushåll.
slejnard Postat 26 februari Postat 26 februari Elitens elit. Trump skulle bli grön av avund om hen visste hur bäst vi är här. 1
Dark Of Light Postat 26 februari Postat 26 februari 43 minuter sedan sa slejnard: Nä. Tandhygienisten är en hon. Tand hygien i sten. Tand hygien i stan. En del särskriver, jag särläser. Ibland. Varsågod. 41 minuter sedan sa slejnard: Elitens elit. Trump skulle bli grön av avund om hen visste hur bäst vi är här. Bäst han inget får veta, då kommer han att ta det för Er! 1
Dark Of Light Postat 26 februari Postat 26 februari Vad gillar ni hans nya reklamfilm för Gaza? Ser ut som om Jehovas Vittnens perfekta värld fick barn med ett resbolags reklamfilm. Trump statyn ser extremt nerbantad ut gentemot originalet. Att de orkar de små liven...
Analogfreak Postat 26 februari Postat 26 februari (redigerat) Plats för diskborstar Redigerat 26 februari av Analogfreak
Dark Of Light Postat 27 februari Postat 27 februari Redan!? S☀️lsken och några plusgrader. Skönt ute. Arbetsdag avklarad, biltvätt likaså. Snart dags för en dusch och hemjoxade hamburgare. Bara så ni vet. Varsågod. 1
Dark Of Light Postat 27 februari Postat 27 februari (redigerat) Vad i helv... 😱 En av vår tids största skådespelare. Den här var jag inte alls beredd på... 😢 RIP! Redigerat 27 februari av Dark Of Light 1
CHAE Postat 27 februari Trådstartare Postat 27 februari 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vad i helv... 😱 En av vår tids största skådespelare. Den här var jag inte alls beredd på... 😢 RIP! Supertråkiga nyheter. RIP! Låter onekligen som utökat suicid. Hemskt oavsett.
Dark Of Light Postat 27 februari Postat 27 februari Sista kända bilden på honom. 95 bast och nästan oigenkännlig om man jämför... 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.