Neosus Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) Klara är rätt så klar! Tycker jag! Redigerat 8 februari av Neosus
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Countrylåt. Hade kunnat vara najs om det var first aid kit som framförde den.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari #4. Country var ju hett för, säg1 år sedan. Jay-Smith har förlängt den svängen lite genom sin radiohit. Men detta känns lite gammalt nu..?
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 1 minut sedan sa Fidden: Countrylåt. Hade kunnat vara najs om det var first aid kit som framförde den. Indeed, den hade fungerat!!!!
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) # sex. Skaka gösen? Den här stilen känns också lite daterad, den här Panetos grejen alltså. Kan vara bara jag men... näh. Redigerat 8 februari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Så, något starkare bidrag idag gentemot förra veckans vrak. I mitt tycke står det mellan Klara eller Erik.
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Kalifa fick mig gunga oväntat mkt. Tror jag gillade den bäst.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) 🤣 Bästa mellan numret i år. (straight man med distans) Redigerat 8 februari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Så, det var Erik som jag trodde. Blir det Klara också, som jag tror?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.