Neosus Postat 1 februari Postat 1 februari 44 minuter sedan sa slejnard: Strax hundgåning Norrlänning och hundgåning är inte alls dumt!
Neosus Postat 1 februari Postat 1 februari 46 minuter sedan sa Dark Of Light: Håller med om alla tre påståenden. Tänk Jo! Yep! Yep! Tjo! 🤘
Neosus Postat 1 februari Postat 1 februari 1 timme sedan sa Fidden: En sträng gick Gunnar Sträng? Har funderat på det där hela dagen faktiskt..
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 1 timme sedan sa Fidden: En sträng gick Det läker...
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 1 timme sedan sa Neosus: Norrlänning och hundgåning är inte alls dumt! Gick bra gå ut med hunden. 👍
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Bordsvett, är det sådant som förekommer i varmare klimat?
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Bordsvett, är det sådant som förekommer i varmare klimat? Det är svetten som uppstår när man gör en speciell spark inom MMA. En så kallad bordskick
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari 6 minuter sedan sa Neosus: Borde man söka jobb som medhjälpare? Kan var bra nu när utgifterna verkar skena
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari 8 minuter sedan sa Neosus: När är det mellis? Tror åtta! 8️⃣
slejnard Postat 1 februari Postat 1 februari Minns ni mixanannen? Hade bra låtar. Cool runnings påminner om han. Bra låt där i storforat.
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari 23 minuter sedan sa Neosus: Borde man söka jobb som medhjälpare? Eller sidekick som det heter i MMA.
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari 2 minuter sedan sa Neosus: Ostbögar PD! Tiotusen schweiziska ostbögar?
Fidden Postat 1 februari Postat 1 februari Broderi Daniel, är det firmanamnet upptaget? Fast jag heter ju varken Daniel eller sysslar med korsstygn, så varför bryr jag mig om det?
Dark Of Light Postat 1 februari Postat 1 februari Så. dags att gå in i teh ghey mode, mellodags. Jag har hört en del av låtarna redan men det var ett tag sedan nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.