Naymari Postat 3 november 2024 Postat 3 november 2024 Just now, slejnard said: Yespassligen! yo nay wadd app? Kaffe har inmundigats och frunch på G. Kokta ägg, smoothie och toast. 😋 Kpd här! Använder Ai dagligen i jobbet jag. Inte supermycket för låtskriveri - för oftast har den ganska tråkiga idéer, speciellt för pop. Men ibland har den någon idé man kan använda för att starta något annat. 1
slejnard Postat 3 november 2024 Postat 3 november 2024 Nej det går inte. Iofs kan man ju poschera ( i vinäger och vatten tror jag ) men det har jag aldrig provat. Steka ägg däremot. Fast då knäcker man dom. Aldrig stekt med skalet på. Brukar du skala äggen innan kokning och hur?
slejnard Postat 3 november 2024 Postat 3 november 2024 6 minuter sedan sa Analogfreak: Nej jag kokar äggen med skalen på! Jag undrade bara om du kommit på hur man kokar ägg utan skal. Jo jag vet hur men har hemlat den kunskapen. Lärde mig för eoner sedan.
Naymari Postat 3 november 2024 Postat 3 november 2024 Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?!
slejnard Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 11 timmar sedan sa Naymari: Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?! Vafalls. Ja det är enorm kraft i nysningar. Oerhört vacker soluppgång. Skiftande färger. Morn å KPD!
slejnard Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 RIP Quincy Jones. En ansenlig ålder. 91 år. Trodde nog han var död redan.
Naymari Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 17 hours ago, Analogfreak said: Nös du i motvind eller i medvind? Nordöstliga kastvindar Ja Quincy - vilken tvättäkta legend.
Fidden Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 20 timmar sedan sa Naymari: Att jag idag lyckades nysa mig till nackspärr?! Ett av mina mindre stolta ögonblick var när jag fick nackspärr av att använda ett hålslag. 2
Fidden Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 Vill att Luke Miani eller nån ska få mac minin nu och rapportera hur varm den går... Otålig!
slejnard Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 Amuse som jag hade tidigare vill ta ner tre av mina låtar. Blir nog nyinspelning. Kanske lika bra nu när jag lyssnar 👂
slejnard Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 1 timme sedan sa Fidden: Vill att Luke Miani eller nån ska få mac minin nu och rapportera hur varm den går... Otålig! Vem är Luke och varför ska han få en Mac?
Fidden Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 30 minuter sedan sa slejnard: Vem är Luke och varför ska han få en Mac? Det är hans jävla ansvarsområde.
slejnard Postat 4 november 2024 Postat 4 november 2024 1 timme sedan sa Fidden: Det är hans jävla ansvarsområde. Okej 🥰
Naymari Postat 5 november 2024 Postat 5 november 2024 52 minutes ago, Fidden said: Valdag.🫣 Tror Harris kommer kamma hem det här
Fidden Postat 6 november 2024 Postat 6 november 2024 Nåväl, jorden går inte under för det här. Vår civilisation möjligen, men det kommer nya. He bar o åk, som han sa den där kapten Picard. 1
slejnard Postat 7 november 2024 Postat 7 november 2024 Ja. 🙌 Morn å KPD. Livet går vidare. I längstah och i världen. Lite grus i maskineriet, käppar i hjulet så ordnar det sig. ☕️
Fidden Postat 7 november 2024 Postat 7 november 2024 Ja så är det. Jag gör en slej och tar helg redan nu!
Recommended Posts