Fidden Postat 1 april Dela Postat 1 april On 2024-03-30 at 20:59 sa Dark Of Light: Lånar den lite bara medan du ändå sover. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april Dela Postat 1 april Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april 3 timmar sedan sa Fidden: Ursäkta stavfelet i tidigare inlägg. Även idag vaknade jag i madrassen med ribba. 5:42. Rev du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april 😊☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Skottat snö. Kanske för sista gången denna säsong? Det har varit en hemsk vinter 🥶 ❄️. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 april Dela Postat 1 april väldigt mycket Söndag för att vara Måndag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 april Dela Postat 1 april 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april 1 timme sedan sa tordA: väldigt mycket Söndag för att vara Måndag... De e de de e e de! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april 3 timmar sedan sa slejnard: Skottat snö. Kanske för sista gången denna säsong? Det har varit en hemsk vinter 🥶 ❄️. +18° på balk☀️ngen. Bara så ni vet. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april Trådstartare Dela Postat 1 april 22 minuter sedan sa Dark Of Light: +18° på balk☀️ngen. Bara så ni vet. Look at you; being all fancy schmancy all over the place. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april (redigerat) Och en ledig dag dessutom. Känns otroligt. Men vi vet ju alla att april är en förrädisk månad. Allt kan hända. Plötsligt står man sär med snö till knäna. Torsdag-fredag är det utlovat snö eller snöblandat regn... Bara att njuta av solen och värmen medans det varar. Redigerat 1 april av Dark Of Light 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Så är det sannerligen. Lagar lammkött 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april Dela Postat 1 april Jaha, var det Skövde som roffade åt sig den där solen? Schyrre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Här kommer solen, lilla älskling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april 2 timmar sedan sa slejnard: Så är det sannerligen. Lagar lammkött 😉 1 timme sedan sa slejnard: Här kommer solen, lilla älskling. Well, this went kinky fast... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 1 april Dela Postat 1 april (redigerat) 2 timmar sedan sa Fidden: Jaha, var det Skövde som roffade åt sig den där solen? Schyrre... Indeed. Små kallt när vinden tog i smått men i lä.... Känns som evigheter sedan man upplevde solen värma alls. Det går åt rätt håll, vi är bara inte riktigt där ännu. Snöfall redan imorgon ser jag... brr... Redigerat 1 april av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 april Trådstartare Dela Postat 1 april 4 timmar sedan sa Dark Of Light: +18° på balk☀️ngen. Bara så ni vet. Look at you; being all fancy schmancy all over the place. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april 4 timmar sedan sa CHAE: Look at you; being all fancy schmancy all over the place. Déjà vu 23 minuter sedan sa CHAE: Look at you; being all fancy schmancy all over the place. Eller en 4-timmars delaystuds. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Lammet blev delikat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 april Dela Postat 1 april Hur relevant är ett betyg när det är tips och råd man vill ha? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april 16 minuter sedan sa Neosus: Hur relevant är ett betyg när det är tips och råd man vill ha? 😆 Den tanken har slagit mig också 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april (redigerat) Nytt utkast fler instrument, slide och borttag av dubgitarr. Sliden ska bort va? SE LÄNK NEDAN Redigerat 1 april av slejnard Länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Surt sa räven 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april Strax en ny… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 april Dela Postat 1 april https://www.dropbox.com/scl/fi/egsq2mc2qwkvn5v9xz3ga/Andre-l-t-1-utkast2-24bit-44100kHz-168bpm.wav?rlkey=hxc785xs10nyy0rhkkcyfzfmz&dl=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 1 april Dela Postat 1 april På nåt sätt saknar jag lite swing. Den raka takten gör att det låter mer Winnerbäck än Nashville. Och så undrar jag om du verkligen använder en telecaster? Kanske min lyssning i telefonen som ställer till det, men jag hör ingen twang! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 2 april Dela Postat 2 april 8 timmar sedan sa slejnard: Eller en 4-timmars delaystuds. Han kanske inte har något bättre att säga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 2 april Dela Postat 2 april 9 timmar sedan sa Fidden: På nåt sätt saknar jag lite swing. Den raka takten gör att det låter mer Winnerbäck än Nashville. Och så undrar jag om du verkligen använder en telecaster? Kanske min lyssning i telefonen som ställer till det, men jag hör ingen twang! Ahh. Ja kanske det. Får prova mig fram. Lite mer kompressor på stratan (det rena ljudet) kanske. Twanget är svårt få till. morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 2 april Dela Postat 2 april Idag vaknade jag hopplöst av att klockan ringde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.