Jump to content
Annons

Feedback på samplingsbaserad EP


janebjensen

Recommended Posts

Annons

Hej!

Du har ju inte fått någon feedback.

Och jag tänker inte ge någon heller. Anledningen till att jag inte kommer ge någon feedback är för att om man lägger upp musik på Spotify anser jag att musik är släppt och inte längre demo.

Man kan också se det som att du gör reklam för din musik för att få fler spelningar och därav tjäna pengar.

Vill du ha feedback så fråga om det innan release.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå frithiof! Hmm ok, jag är ny på forumet och såg att det hade lagts upp spotifylänkar här tidigare så tänkte att det var ok. Jag är mest nyfiken på vad folk tycker. Har definitivt inga ambitioner att casha in på den här ep:n eller någon annan musik heller för den delen 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det finns en del riktigt intressanta bitar i detta. Det blir lite monotont på sina håll, men det hör nog till. Låtarna är ju korta, så jag köper det.

tänker ändå att det hade varit coolt om det blev mer låtstruktur och variation i det. Tänk frontier psychiatrist, fast i ljudvärlden som du befinner dig i. 

Med det sagt hade jag absolut inget emot att ha din EP i bakgrunden en stund när jag skrev detta. Tvärt om. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...