Henric Svensson Posted January 9, 2022 Report Share Posted January 9, 2022 Fick feeling och lirade lite jazz - imorgon är allt som vanligt! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9, 2022 Report Share Posted January 9, 2022 Detta var rätt gött att lyssna på. Snyggt arrangerat och spelat. Är ingen jazz-fantast, så jag saknar ju lite tydliga melodier och nån hook, men jag ser mellan fingrarna denna gången, för det var så najs. 😄 Den där synteffekten kanske kändes lite väl dramatisk, om man nu ska hitta nåt att hacka på. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 10, 2022 Author Report Share Posted January 10, 2022 18 timmar sedan sa Fidden: Detta var rätt gött att lyssna på. Snyggt arrangerat och spelat. Är ingen jazz-fantast, så jag saknar ju lite tydliga melodier och nån hook, men jag ser mellan fingrarna denna gången, för det var så najs. 😄 Den där synteffekten kanske kändes lite väl dramatisk, om man nu ska hitta nåt att hacka på. -Tack för det, kul att du gillar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 10, 2022 Report Share Posted January 10, 2022 Ja du får det att låta lätt som en plätt det du gör. Skickliga snygga räkor! Bra 👍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henric Svensson Posted January 10, 2022 Author Report Share Posted January 10, 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ja du får det att låta lätt som en plätt det du gör. Skickliga snygga räkor! Bra 👍 -Tackar ödmjukast! 🙏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flizzaff Posted March 26, 2022 Report Share Posted March 26, 2022 Superbt! Proffsigt. Det vore underbart och kompletterande med sång till låten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts