Jump to content
Annons

Feedback på soul-pop


Lnsky

Recommended Posts

Annons
  • 3 veckor senare...

fanken vad duktiga ni är, du sjunger som en gud, musiken ska absolut vara i bakgrunden här, får lite ont i öronen av den där hihaten, bas o trum är coola, saknar nån lite fritt svävande melodi som får hålla på länge länge..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja riktigt snygg sång. Kluriga  och spännande harmonier som blir lite Bob Hund som Fidden sa. Kanske lite mycket staccato som helhetsintryck. Nu gillar jag ju gitarrer så hade ju såklart gillat om det var ngt som mer ligger lite mer konstant och knutit ihop det. Blir lite mycket blipp-blopp enligt min smak men mixen låter bra och jag tänker inte på ngt som sticker ut för mycket, kanske hihaten kunde sänkts ett par db som pluff var inne på.

/M

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag efterlyser lite "gångigare" bas till resten av kompet. Det skulle ge ett annat liv i låten.

Det låter klart bra. 

I andra låten kommer jag att tänka på Prince. Där efterlyser jag också lite livligare bastoner. Kanske för många ackord i låten. Annars väldigt proffsigt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...