Fidden Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Före 15 öl dricker jag öl. Efter 15 öl pissar jag konstant. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Jaha, här fick man kantbitarna helt utan förvarning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 27 minuter sedan sa Fidden: Före 15 dricker jag kaffe. Efter 15 dricker jag te. Eller öl. Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 25 minuter sedan sa Fidden: Jaha, här fick man kantbitarna helt utan förvarning. Oförhappandes? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Eller Gudbevars, slumpen? 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 november 2022 Trådstartare Dela Postat 8 november 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Före 15 dricker jag kaffe. Efter 15 dricker jag te. Eller öl. Efter 15 får man också köra moped. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 40 minuter sedan sa Dark Of Light: Efter 15 får man också köra moped. Oj, då har du lång tid kvar tills dess. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Han har nog bara druckit 8 som mest. ☺️ schuuuuu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Hör och häpna. Sambon erbjöd en kopp te 🫖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Å jag tackade ja 😍 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Gott ibland med te 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 november 2022 Trådstartare Dela Postat 8 november 2022 16 minuter sedan sa CHAE: Oj, då har du lång tid kvar tills dess. Äh, en sisådär 21 timmar bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 TV 4 play- Agatha Christie- huset på udden. Bra och spännande med lysande skådespeleri. Lite av slow tv. Brukar inte fastna för den typ av draman men gjorde det denna gång. Lagomt avkopplande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Här kommer frågan ni väntat på. KPD imorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 8 november 2022 Trådstartare Dela Postat 8 november 2022 Spector. Mannen. Musiken. Mordet. SVT Play. Dokumentär i fyra delar om mannen och myten Phil Spector. Mannen som blev av med sin far i tidig ålder. Myten som gav världen "the wall of sound" och minglade med världsstjärnorna. Musiken som lever fortfarande i form av en hel del hits som t ex "Be My Baby", "You've Lost That Lovin' Feeling" och "Da Do Run Run samt Beatles sista skiva "Let It Be", något som McCartney inte var helt nöjd med... och så mordet på Lana Clarkson. Eller var det ett mord? Vi får i dessa fyra delar en bakgrund om hans liv och hur han halkade in i musikbranschen. I hans släkt fanns det psykologiska besvär och sjukdomar och en del av dessa tycktes han ha ärvt. När han väl lyckades, blev rik och berömd verkade dessa sidor ta över hans liv mer och mer. Hot, misshandel, vapenviftande till och med mot stjärnorna han producerade som Leonard Cohen och han sköt mot studiotaket under inspelningar med John Lennon. Ett porträtt tecknas av en hetlevrad man som hatade att vara ensam och bortglömd. Genialisk för sin tid men när berömmelsen började att falna tog svärtan vid. 3/5 tänder. 16 minuter sedan sa slejnard: Här kommer frågan ni väntat på. KPD imorn? Ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Har varit sugen att se den å! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 november 2022 Dela Postat 8 november 2022 Nazareths Dan McCafferty död. R.I.P. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 november 2022 Trådstartare Dela Postat 9 november 2022 R.I.P. Kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 Sover så lätt. Andra natten jag vaknar mitt i natten. Vet inte vad det beror på. Sambon ligger i ena änden av soffan (sovandes) och jag å Tilly i den andra (vakna). Rolig återuppväckt tråd i storforat… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 3 minuter sedan sa Dark Of Light: R.I.P. Kpd. Vi skrev samtidigt! 😊 För tidigt för KPD. Ska du ut å köra buss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 14 december har nya Avatar premiär. Tyckte den förra var sevärd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 Morn å KPD. https://www.svt.se/nyheter/vetenskap/hogsta-vulkanutbrottet-nagonsin-1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 4 hours ago, slejnard said: […]För tidigt för KPD.[…] Vafalls Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 (redigerat) 5 timmar sedan sa slejnard: […] Rolig återuppväckt tråd i storforat… Nej. 5 timmar sedan sa slejnard: 14 december har nya Avatar premiär. Tyckte den förra var sevärd! Tyckte att Avatar sög rejält; svulstig och långsam. Redigerat 9 november 2022 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 37 minuter sedan sa CHAE: Nej. Tyckte att Avatar sög rejält; svulstig och långsam. Ta en kaffe. Och kanske en kaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 november 2022 Trådstartare Dela Postat 9 november 2022 9 timmar sedan sa slejnard: Vi skrev samtidigt! 😊 För tidigt för KPD. Ska du ut å köra buss? 😄 Ja så vart d nog. Jo då var jag på g. Slutade 12, så nu sitter jag på balkongen med 1 kpd samt en god pipa och betraktar regnet samt tänker på människors ondska (Almedalsrättegången). 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 november 2022 Trådstartare Dela Postat 9 november 2022 9 timmar sedan sa slejnard: 14 december har nya Avatar premiär. Tyckte den förra var sevärd! 5 timmar sedan sa Naymari: Vafalls 4 timmar sedan sa CHAE: Nej. Tyckte att Avatar sög rejält; svulstig och långsam. 3 timmar sedan sa Fidden: Ta en kaffe. Och kanske en kaka. Nu tycker jag att vi tar varandra i hand och sjunger tillsammans "We Shall Overcome". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 november 2022 Dela Postat 9 november 2022 "Vi skola övferkomma varandra" Vänligen, Gammel Svensk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 november 2022 Trådstartare Dela Postat 9 november 2022 "Vi skola komma övfer varandra" Vänligen, Gammel Snusk 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts