Coffeemidget Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 (redigerat) Dags för en till studiostafett. tycker dom e kul. LÀnken e en dag för sen, men i mitt försvar sÄ sov jag. folk som e pÄ? Your browser does not support the HTML5 audio tag BPM 175 Your browser does not support the HTML5 audio tag För de som inte vet vad som menas riktigt sÄ kommer en snabb förklaring. NÄgon "Tar bollen" som rockfart uttryckte det, lÀgger till eller förÀndrar nÄgot i lÄten och lÀmnar över till nÀsta tills lÄten e klar. Edit: Den e lite enformig, men de e ju upp till de som e pÄ att göra den mindre sÄdan Redigerat 13 maj 2005 av Maximiliananthony
Vallhagen Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 Kul! Bra! Jag kommer att va pÄ... lÀtt... om jag fÄr? Dock tar jag inte bollen Àn... mÄste grubbla lite pÄ vad jag kan bidra med denna gÄng:) Hur fort gÄr det? bpm, sÄ man slipper rÀkna sjÀlv? tjing /Bengan
Coffeemidget Postat 10 maj 2005 TrÄdstartare Postat 10 maj 2005 175.. Visste att jag glömt nÄgot. De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? Efterssom lÄten e sÄ kort kan de ju va nÄt sorts intro och ett utro, eller bara spastiskt gÄ över till dödsmetall
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 maj 2005 Postat 10 maj 2005 De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? kul att du sa det! jag la precis vocals, danny jobbar pÄ percussion.
Coffeemidget Postat 11 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 11 maj 2005 De vore kul iaf med vocals, marackas, solo/komp etc? kul att du sa det! jag la precis vocals, danny jobbar pĂ„ percussion. urgh? đ
Coffeemidget Postat 11 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 11 maj 2005 (redigerat) ehm fĂ„r man vara med o leka eller? JorĂ„, vallhagen & maxmaxmax verkar inte va helt pĂ„ lĂ€ngre... Ladda bara hem lĂ„ten Ă„ gör nĂ„n kreativ Ă€ndring/tillĂ€gg och lĂ€gg upp en ny lĂ€nk sĂ„ kan de fortsĂ€tta pĂ„ den sen EDIT: sĂ„g din bild.. naruto e bra. 134 kommer inatt đđđđ Redigerat 11 maj 2005 av Maximiliananthony
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 jo, jag Àr pÄ.. men det blev inte sÄ bra. ska jag lÀgga upp ÀndÄ? liksom.. anvÀnds det?
Coffeemidget Postat 12 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 maj 2005 jo, jag Ă€r pĂ„.. men det blev inte sĂ„ bra. ska jag lĂ€gga upp Ă€ndĂ„? liksom.. anvĂ€nds det? Fan.. vi ska ju inte anvĂ€nda det som schlagerbidrag.. Skavanker Ă€r ju blott i betraktarens öga. đ
Vallhagen Postat 12 maj 2005 Postat 12 maj 2005 JorĂ„, vallhagen & maxmaxmax verkar inte va helt pĂ„ lĂ€ngre... Nej nej nej, jo jo jo!!!! Jag pallar bara inte att ta bollen om jag inte kan leverera... sĂ„ jag ligger lĂ„gt tills jag har ett par timmar över; typ till helgen! jag lĂ€gger mig och lurpassar tills dess:) ... jag vill ju inte hejda förloppet liksom đ /Bengan
Coffeemidget Postat 12 maj 2005 TrÄdstartare Postat 12 maj 2005 Meeeh.. Den guran ja lira in va ju inte rÀtt för fem öre, sptretiga störande transienter Ä nÄn form av dÄnigt överslag i burksektorn. Visserligen ere för att jag mÄste spela sÄ nÀra micmembranet som möjligt sÄ jag drÀnker ut min fula och högljudda datorflÀkt sÄ de blir besvÀrligt att rÀtta till soundet men de e ju inte hela vÀrlden ÀndÄ. Tycker de e lite för mycket prÄxximity pÄ guran i kontrast till att jag la flöjterna sÄ fjÀrran... Fan.. nu nÀr jag tÀnker pÄ det kanske jag borde ordna upp det... ork... Ere bara jag som tÀnker pÄ det i stycket?
infobandit Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 Död lĂ€nk? Ăr det bara för mig lĂ„tlĂ€nken inte funkar? Har rĂ„kat ut för ett antal döda lĂ€nkar pĂ„ samarbetstrĂ„darna. Verkar som de bara funkar typ nĂ„gra dagar. Kan vi inte fixa en gemensam plats dĂ€r lĂ„tar kan lĂ€ggas upp till just samarbetstrĂ„darna? HĂ€r kommer jag med krav o allt men Ă€r det mycket jobb? (varning för stavfel)
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 maj 2005 Postat 13 maj 2005 jo, jag Ă€r pĂ„.. men det blev inte sĂ„ bra. ska jag lĂ€gga upp Ă€ndĂ„? liksom.. anvĂ€nds det? Fan.. vi ska ju inte anvĂ€nda det som schlagerbidrag.. Skavanker Ă€r ju blott i betraktarens öga. đź vackert sagt. Jag fĂ„r hopp om mĂ€nniskan! đ vĂ€nta sĂ„ ska jag lĂ€gga upp det
Coffeemidget Postat 13 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 maj 2005 Död lĂ€nk?Ăr det bara för mig lĂ„tlĂ€nken inte funkar? Har rĂ„kat ut för ett antal döda lĂ€nkar pĂ„ samarbetstrĂ„darna. Verkar som de bara funkar typ nĂ„gra dagar. Kan vi inte fixa en gemensam plats dĂ€r lĂ„tar kan lĂ€ggas upp till just samarbetstrĂ„darna? HĂ€r kommer jag med krav o allt men Ă€r det mycket jobb? (varning för stavfel) iiisch!... Inte visste jag at musicupnorth.com va nere.. LĂ€gger upp en nödlĂ€nk strax
Coffeemidget Postat 13 maj 2005 TrÄdstartare Postat 13 maj 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 13 maj 2005 av Maximiliananthony
Cloudsurfer Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Gör la mitt bĂ€sta đ stor skilnad frĂ„n vad jag egentligen sysslar med men det blir en rolig utmaning =)
Cloudsurfer Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Usch HUA! Vad svĂ„rt đ gĂ„r inte att stĂ€lla om frĂ„n hardtrance/hardhouse till detta =(
Vallhagen Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Usch HUA! Vad svĂ„rt đł gĂ„r inte att stĂ€lla om frĂ„n hardtrance/hardhouse till detta =( men skippa att stĂ€lla om dĂ„?! ...nyfiken pĂ„ lite hardtranceflöjtakkegura... /Bengan
Diwic Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Ăhm...vĂ€ntar vi pĂ„ maxmaxmax, eller DjHex, eller ingen alls? // David - förvirrad
Linus Postat 14 maj 2005 Postat 14 maj 2005 Ăhm...vĂ€ntar vi pĂ„ maxmaxmax, eller DjHex, eller ingen alls? // David - förvirrad Ja, det undrar jag med! Jag sitter och leker med lĂ„ten just nu...
Coffeemidget Postat 15 maj 2005 TrÄdstartare Postat 15 maj 2005 heh, de vore kul med house eller trance till dehÀr. jag tycker kör pÄ med trancehousen
Cloudsurfer Postat 15 maj 2005 Postat 15 maj 2005 tĂ€nkte bara pĂ„ att det stog i rubriken att det skulle vara "lite poppigare" denna gĂ„ng men jag kör la pĂ„ dĂ„ đ
ViktorDenStore Postat 15 maj 2005 Postat 15 maj 2005 Vem har bollen? Ăr senaste versionen den med flöjt & gitarr?
Coffeemidget Postat 15 maj 2005 TrĂ„dstartare Postat 15 maj 2005 Vem har bollen? Ăr senaste versionen den med flöjt & gitarr? De e den första verisionen som gĂ„r att ladda ner, Ingen har lagt tillnĂ„got Ă€n. Jag tror DJ hex har den.
Vallhagen Postat 15 maj 2005 Postat 15 maj 2005 Det rÄder lite oklarheter eller? Men det Àr mÄnga som Àr sugna nu... det Àr bra:)
Cloudsurfer Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Har vÀl en hyfsad klar grejj hÀr men saken Àr den att jag inte har nÄt space att slÀnga upp lÄten pÄ :S nÄn som vet nÄt gratis webspace?
Vallhagen Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Har vÀl en hyfsad klar grejj hÀr men saken Àr den att jag inte har nÄt space att slÀnga upp lÄten pÄ :S nÄn som vet nÄt gratis webspace? Hmm.. det tar vÀl mer Àn en kvart att hitta nÄt lÀmpligt eget gratisplejs förmodar jag? Jag sjÀlv har sÄ risigt med utrymme (10 MB hos telia) sÄ det Àr ingen bra idé att jag erbjuder mig, men kanske trÄdskaparen MAXIMILIAM kan lÀgga ut ditt bidrag Ät dig? /Bengan
Cloudsurfer Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 (redigerat) Kom pÄ att jag hade ett SoundClick konto. HÀr e lÀnken som jag tror Àr rÀtt Edit: jag vet inte vad jag sjÀlv tycker om lÄten i sig men aja. Djhex - studiotjohejs Redigerat 16 maj 2005 av DjHex
hackeman Postat 16 maj 2005 Postat 16 maj 2005 Kom pĂ„ att jag hade ett SoundClick konto. HĂ€r e lĂ€nken som jag tror Ă€r rĂ€tt Edit: jag vet inte vad jag sjĂ€lv tycker om lĂ„ten i sig men aja. Djhex - studiotjohejs Hahaha.... pĂ„ allvar?!? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.