Jump to content
Annons

Musik-kompis


BeyondLife

Recommended Posts

Hej alla musikälskare! 

Jag är en 27-årig tjej som funderar på att plugga den 1-åriga yrkeshögskoleutbildningen Ljud- och musikproducent i Varberg till höst (bor i Göteborg). Känner mig jättetaggad och skulle fram tills dess gärna vilja ha kontakt med någon för att bolla tankar med, ge tips på bra låtar osv! Hade vart väldigt tacksam om det fanns någon och jävligt glad! Jag själv tycker mest om R&B, Pop och Soul. Några favoritartister är Tinashe, Doja Cat, Ariana Grande, Beyoncé, Rihanna, Adele och många fler. Men gillar egentligen allt möjligt, kan liksom lyssna på 18 and Life för att sedan lyssna på en låt med Whitney Houston

Hör av er! 😊 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Annons

Hej! Snabbläste "Samarbeten" tråden och såg ditt meddelande. Jag gjorde nyss en remix av Whitney Houston's "I Wanna Dance With Somebody". Den släpps på SC och Spotify på fredag den 9 juli men jag har lagt ut den i min profil här redan. Hör gärna feedback! 🙂

On 2021-04-15 at 00:04 sa BeyondLife:

Hej alla musikälskare! 

Jag är en 27-årig tjej som funderar på att plugga den 1-åriga yrkeshögskoleutbildningen Ljud- och musikproducent i Varberg till höst (bor i Göteborg). Känner mig jättetaggad och skulle fram tills dess gärna vilja ha kontakt med någon för att bolla tankar med, ge tips på bra låtar osv! Hade vart väldigt tacksam om det fanns någon och jävligt glad! Jag själv tycker mest om R&B, Pop och Soul. Några favoritartister är Tinashe, Doja Cat, Ariana Grande, Beyoncé, Rihanna, Adele och många fler. Men gillar egentligen allt möjligt, kan liksom lyssna på 18 and Life för att sedan lyssna på en låt med Whitney Houston

Hör av er! 😊 

 

Redigerat av William Apelgren
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...