oldinternet Postat 19 mars 2021 Postat 19 mars 2021 Gjorde en video var jag spelar in 3 olika "virveltrummor" genom nĂ„gra olika apparater och fĂ„r sedan fram en som lĂ„ter som en gammal trummasikin, ljuddesign av virveltrumma typ? Kommer att komma med i en gratis ljudbank i framtiden đ  4
oldinternet Postat 20 mars 2021 TrĂ„dstartare Postat 20 mars 2021 12 timmar sedan sa HowBoutSomeSnus: Grymt! Ser fram emot ljudbanken đ Tack đ den kommer senare i Ă„r, nĂ€stan fĂ€rdig đ 1
HowBoutSomeSnus Postat 1 oktober 2021 Postat 1 oktober 2021 On 3/20/2021 at 4:50 AM, oldinternet said: Tack đ den kommer senare i Ă„r, nĂ€stan fĂ€rdig đ Hur gĂ„r det med den? đ
oldinternet Postat 2 oktober 2021 TrĂ„dstartare Postat 2 oktober 2021 12 timmar sedan sa HowBoutSomeSnus: Hur gĂ„r det med den? đ Hehe gĂ„r sakta framĂ„t, jobbar inte jĂ€tte effektivt direkt, har nĂ„gra ljud kvar att stoppa in sen tror jag dennĂ€r klar :) 1
Jon Rinneby Postat 7 oktober 2021 Postat 7 oktober 2021 Underbart, riktigt gött. Hojta till nÀr ljudbanken Àr klar. Mvh Jon
oldinternet Postat 13 oktober 2021 TrĂ„dstartare Postat 13 oktober 2021 On 2021-10-07 at 15:45 sa Jon Rinneby: Underbart, riktigt gött. Hojta till nĂ€r ljudbanken Ă€r klar. Mvh Jon Japp hör av mig, ligger lite pĂ„ is just nu dĂ„ jag hĂ„ller pĂ„ att avsluta 2st 2 lĂ„tars singlar och en 4 lĂ„tars ep, men sen fortsĂ€tter arbetet. Har lagt in nya ljud i en mapp frĂ„n trummor jag manglat genom lite effekter och bitkross som jag ska lĂ€gga in đ 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.