Jump to content
Annons

Fredrika Moberg -- 2 demolåtar


  

22 röster

  1. 1. Fredrika Moberg -- 2 demolåtar

    • 13660 kHz
      1
    • Balkan Degeneration
      5
    • Ingen
      2


Recommended Posts

Balkan degeneration passar perfekt som bakgrundsmusik till rollspelande i det Osmanska riket, eller nånstans därikring. Skitsnyggt gjort! Fram för mer ambient! Tummen upp!

Ojoj, där kom det grov trumma också. Brynolf tycker om! Tummen långt upp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Fanken vad snyggt!!

Direkt när jag satte på låten höjde jag volymen! 🙂... Verkligen skön känsla där i början - och den utvecklar sig mycket intressant 😆 Jävligt (om man får svära) coola ljudval och det känns inte som något gammalt.

Fräckt 🙂

Jobba vidare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
mm-mo-b-b-er-er-r-r-r-g

"13660 kHz" Fungerade inget vidare tyvärr, knövel med hosten?

Du bjuder oss på en ganska ordentlig resa genom olika ljudmiljöer herr

Moberg.

Nej jag har varit tvungen att åtminstone tillfälligt ta bort 13660 kHz för min lilla ftp-plats på Felia tar bara emot 10MB och jag vile lägga upp en ny demo där.

HERR Moberg? huh! hemska tanke. Det är mitt eget fel förstås eftsom jag till en början bara lånade herr Montelius (Fredrik utan a) konto eller vad det heter här på studio forum men han lät mig låna det för att fråga något och sen har jag blivit kvar. han har ju nästan aldrig tid heller för han har ju barn att ta hand om och jag får använda hans datorstudio som har fler och andra pluggar än min och borde väl skaffa mitt eget alias, Fredrikamo då eler bara Fredrika kanske en Moberg finns ju redan såg jag i gallupen om politiska åsikter -- det är ju det som är så fräckt vi har samma initialer ju! Nu har jag iaf min egen avatar och eposten härifrån går numera till mig men jag har inget eget konto. Kan man inte bara byta aliaset från Fredrikmo (Fredrik Montelius) till mig Fredrika Moberg? Eller det är kanske inte juste? Han är prenumerant på tidningen och låter mig läsa den gratis ju hihi.

EDIT Ibland har man tur ju! Egentligen känner jag hans fru Matilde för jag var praktikant på biblioteket där hon jobbar. Man får utnyttja sina kontakter. Jag har i alla fall tid att göra musik 😄

Redigerat av Fredrikmo
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
borbas (oregistrerad)
HERR Moberg? huh! hemska tanke. Det är mitt eget fel förstås eftsom jag till en början bara lånade herr Montelius (Fredrik utan a) konto eller vad det heter här på studio forum men han lät mig låna det för att fråga något och sen har jag blivit kvar.

Ja va tokigt det kan bli. Jag ber så mycket om ursäkt, ska aldrig hända igen.

Vilken tur att det är musiken och inte könen som spelar någon roll här på

forumet. Eller gör det det ? Kan musiken bära kön ? Kan de bära på båda könen ?

Hur ställer de sig till könspolitiken ? Musik kan också bli diskriminerad! Man kan inte röra en låt, låten är abstrakt, men musik kan lika väl som solen röra vid en.

Bäst är nog att yttra sig innan benen inte längre bär.

Redigerat av borbas
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...