VayzeriA Postat 10 december 2019 Postat 10 december 2019 (redigerat) Sitter Ă„ lĂ€gger nĂ„gra spĂ„r.. MEN ! Blir "irriterad " pĂ„ att det peakar visuellet. Finns inget som slĂ„r över eller ens Ă€r i nĂ€rheten av det, varken i Amplitube 4 eller i Cubase. Ingen kanal har den interna gainkanalen igĂ„ng, inget rött sĂ„ lĂ€ngt man kan leta. Ljudkortet ligger grönt hela vĂ€gen. AnvĂ€nde Scarlett 2 i 1. Gitarrkabeln i med Instrument-switchen vald.  Bifogar fil om ngn har en "Bright" idĂ©... minns att liknande frĂ„gor har dykt upp Men nu nĂ€r man inte kan rĂ€tta till det đdistar inte ens nĂ€r man lyssnar pĂ„ kanalen. Kan t.o.m sĂ€nka igĂ„ngskanalen frĂ„n ljudkortet till Cubase sĂ„ "Peakar" det Ă€ndĂ„ vid inspelning.  Fil bifogad =( Redigerat 10 december 2019 av vayzeria Felstavningar
van Caine Postat 10 december 2019 Postat 10 december 2019 Du har förstoringen pÄ full patte. Slidern lÀngst upp i högra hörnet. 1
VayzeriA Postat 10 december 2019 TrĂ„dstartare Postat 10 december 2019 @van Caine T.o.m det importerade ljudspĂ„ret ser att peaka. Spelar ingen roll om det Ă€r litet eller stort fönster.. wavfilerna ser likadana ut oavsett.... eller sĂ„ fĂ„r jag se över Cubase igen. Trodde jag hade LITE koll pĂ„ det đđđđ€Łđ
VayzeriA Postat 10 december 2019 TrĂ„dstartare Postat 10 december 2019 1 timme sedan, van Caine said: Du har förstoringen pĂ„ full patte. Slidern lĂ€ngst upp i högra hörnet. Tackarđ sov nu vaffan jag gjort. Tackar skön ödmjukast.
van Caine Postat 23 december 2019 Postat 23 december 2019 On 2019-12-10 at 20:39, vayzeria said: Tackarđ sov nu vaffan jag gjort. Tackar skön ödmjukast. SĂ„nt hĂ€nder, lyckligtvis lĂ€tt att fixa :-) God Yule!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.