Jump to content
Annons

Feedback


APP

Recommended Posts

Hej, har blivit intresserad av att producera egen musik & efter cirka 10 timmar av guider etc för att lära mig programmet så har jag börjat på min första egna, det är inte klar än men skulle vilja höra vad ni har & säga om den hittills. Är fortfarande väldigt ny inom FL men skulle vilja veta vad ni tycker, vad jag borde tänka på etc, all feedback är jag tacksam över.

 

 

Redigerat av APP
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
21 minuter sedan, slejnard said:

Hej! Väldigt bra gjort av dig, speciellt med tanke på att du bara har hållit på 10 timmar. Bara fortsätta på det inslagna spåret! 👍️ Suggestivt! 

Tack för feedback, roligt att höra! Har tänkt att så småningom investera i bättre plugins, har kollat mycket på Sylenth1/Nexus2 samt Serum, tankar om dom? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, APP said:

Tack för feedback, roligt att höra! Har tänkt att så småningom investera i bättre plugins, har kollat mycket på Sylenth1/Nexus2 samt Serum, tankar om dom? 🙂

Grymt bra jobbat med låten! 

Gällande plugins så gillar jag skarpt Nexus 2, ta även en titt på Synthmaster som också är väldigt bra! 

Sylenth är väldigt populär också, men Synthmaster var en senare upptäckt som visade sig vara grymt bra enligt mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, SoloNo1 said:

Grymt bra jobbat med låten! 

Gällande plugins så gillar jag skarpt Nexus 2, ta även en titt på Synthmaster som också är väldigt bra! 

Sylenth är väldigt populär också, men Synthmaster var en senare upptäckt som visade sig vara grymt bra enligt mig!

Tack för din feedback, kul att den varit positiv hittills! 🙂

Såg nu när jag gick in på reFX att nexus3 har kommit, men det är fortfarande 3 olika paket man kan köpa, Starter/Value/complete, vilken är mest värd att köpa?

Är starter "tillräckligt bra" när det kommer till utbudet av leads etc?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...