Jump to content
Annons

10 år sedan!


Emortal

Recommended Posts

Hej gott folk!

Jag hade ett gäng låtar här för ett bra tag sedan och kommer ihåg att det var en massa underbara människor man samarbetade med och hade roligt med!

Nu har jag kickat igång igen, byggt om min studio, och är redo för att ha roligt igen! Finns det någon här som kommer ihåg detta för 10 år sedan? Om inte, finns det några goa gubbar som man kan lära känna så man kan ha kul att göra musik igen?

Jag har en studio bestående på UAD-2 pluggar och en jäkla massa vst instrument. Också kör jag Kontakt Komplete Ultimate som extra förstärkare. Jag kör elektronica med sångerska Tiff Lacey, som sjungit på en massa trance låtar.

Hoppas att man får träffa entusiastiska personer som är lika intresserad av musik som jag här! Väl mött! <3

 

//Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen tillbaka!

Jag brukade ladda hem mycket låtar från Studio forumet förut. Och då jag är en samlare så har jag rätt många låtar kvar.
Har en låt som du gjort: "Sounds of love". Grym låt. Den har jag lyssnat på rätt mycket genom åren. Senast för någon dag sedan.
Nu antar jag ju att du har samma "nick" som då. Dvs "Emortal". Annars är jag nog ute och cyklar och får be om ursäkt. 😆

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...