Dark Of Light Postat 29 augusti 2019 Postat 29 augusti 2019 K̸̺̬̪͇͍̂͑̊̆͋̓̂̒̅̕͝V̶̡̤̗̬̖̞̼͆A̴̛̺̠̹̫̬͔̪͎̞͔̖̓̑͜ͅL̶̩͍̺̐̀͘̚M̴̛̰̟̠͍̱̹͔̹̚͜I̶̞̲̦̻̭̻̦͔̓̂̿̽̚G̷̢̧͖̺͙̖̹͉̮̘̭̱̲͈̓̂̽̓̓̓͐͝ͅŢ̴̧̛̞̪͚͍̬̳̜͕̓̀͑͗̚ͅ,̴͎̩̺̼͖̭̲̦̺̘̑̈́͒̍̌̄̉́̿͆͘͜͠ ̴̨̡̠̲̬̼͓̟̹̪̣̠͈́̔͑̎͑̅̋͜ͅK̷̤̝͇̗̀̾̈̈́̌̍̐̂͊̚͠ͅL̴͎̫̝̂͊͒̔̇͋͗͑̍̃͂̉̕I̵͚̣̜̤͒̆̏̽̊́͆̍͆̿̿̌̆͘B̶̼͆͗͆̈́̓̄̃͆̒̂̈̐͐͗B̵̨̺̻̭̮̻̪̖̰̝̘̏̊̈́̓̓͂̉̇͘͜I̷̟̪̳̦̲̯̗̖̲̣̽͌͜G̸̝̺̠̙̪̱̯̬̲̺̣̏̾̿̉͛̀̑̽Ț̶̯̫̪͕̖̻͎̖͊̃͑̊͌̆͛̓͆,̵̝̺̤͖͗̓͌͐̂̍̃͊̀͒̀̈͆ ̴̘̓̈́̈́̃͆̍̄͒̈́̑V̵̨̤̞̰̪͇́́͜Ȃ̵̢̟͚̭͚̱͓͒̑̀͗͛̽̚͝À̶̛̛͕̱͕̰̥̼̲̄̈́̐͛͊̐̏̅͌̈́͘͜͠ͅǍ̶͉̲̜̔̋͠Ŕ̵̡̼͙͈̮̣͖̠̥̜͚̹̫̺͆̑̈́͑̈́͋̆͒̈́͘̕͝͝͝M̶̨̱͍̼̫̥̫̰͓̻͕̲̫̯̒̎̆͆̄͛̔̚T̷͈̝̈́͋̍͆̈̊̃̑͑̆̀̎̚͘ ̵̪̇̏͌͘V̸̲͚̾̑͐̓͌͌̇̈̎͘̚͘̕͝͝Ä̶̛̠̯̘̮̇̐́̾̊͆͊̐̇Ḑ̷̧̨̛͇̗̭̳̙͖͓̓̏̌̑̐̓È̸̡͈͇̒̀̾̂͑̽̌̆̌́̑̒͘̚R̸̦̮̖̪̠̻̝̬͚̠̘͉̒́́̇̈̽̋̅̿̉̾͝͝!̵̤͂̐!̸̢̙͙̼̦̱͉̼̣̲͙͎͉̘̽̅̎̂̓͊́̊͛̕ͅ!̶̢̘͇̖̳̹͇͍̫̖̯͕̍̈́͗̉̊͒̋͛!̸̧̢̠̜͚̪̯͙̘̻͕̜̕
CHAE Postat 29 augusti 2019 Trådstartare Postat 29 augusti 2019 1 timme sedan, Dark Of Light said: K̸̺̬̪͇͍̂͑̊̆͋̓̂̒̅̕͝V̶̡̤̗̬̖̞̼͆A̴̛̺̠̹̫̬͔̪͎̞͔̖̓̑͜ͅL̶̩͍̺̐̀͘̚M̴̛̰̟̠͍̱̹͔̹̚͜I̶̞̲̦̻̭̻̦͔̓̂̿̽̚G̷̢̧͖̺͙̖̹͉̮̘̭̱̲͈̓̂̽̓̓̓͐͝ͅŢ̴̧̛̞̪͚͍̬̳̜͕̓̀͑͗̚ͅ,̴͎̩̺̼͖̭̲̦̺̘̑̈́͒̍̌̄̉́̿͆͘͜͠ ̴̨̡̠̲̬̼͓̟̹̪̣̠͈́̔͑̎͑̅̋͜ͅK̷̤̝͇̗̀̾̈̈́̌̍̐̂͊̚͠ͅL̴͎̫̝̂͊͒̔̇͋͗͑̍̃͂̉̕I̵͚̣̜̤͒̆̏̽̊́͆̍͆̿̿̌̆͘B̶̼͆͗͆̈́̓̄̃͆̒̂̈̐͐͗B̵̨̺̻̭̮̻̪̖̰̝̘̏̊̈́̓̓͂̉̇͘͜I̷̟̪̳̦̲̯̗̖̲̣̽͌͜G̸̝̺̠̙̪̱̯̬̲̺̣̏̾̿̉͛̀̑̽Ț̶̯̫̪͕̖̻͎̖͊̃͑̊͌̆͛̓͆,̵̝̺̤͖͗̓͌͐̂̍̃͊̀͒̀̈͆ ̴̘̓̈́̈́̃͆̍̄͒̈́̑V̵̨̤̞̰̪͇́́͜Ȃ̵̢̟͚̭͚̱͓͒̑̀͗͛̽̚͝À̶̛̛͕̱͕̰̥̼̲̄̈́̐͛͊̐̏̅͌̈́͘͜͠ͅǍ̶͉̲̜̔̋͠Ŕ̵̡̼͙͈̮̣͖̠̥̜͚̹̫̺͆̑̈́͑̈́͋̆͒̈́͘̕͝͝͝M̶̨̱͍̼̫̥̫̰͓̻͕̲̫̯̒̎̆͆̄͛̔̚T̷͈̝̈́͋̍͆̈̊̃̑͑̆̀̎̚͘ ̵̪̇̏͌͘V̸̲͚̾̑͐̓͌͌̇̈̎͘̚͘̕͝͝Ä̶̛̠̯̘̮̇̐́̾̊͆͊̐̇Ḑ̷̧̨̛͇̗̭̳̙͖͓̓̏̌̑̐̓È̸̡͈͇̒̀̾̂͑̽̌̆̌́̑̒͘̚R̸̦̮̖̪̠̻̝̬͚̠̘͉̒́́̇̈̽̋̅̿̉̾͝͝!̵̤͂̐!̸̢̙͙̼̦̱͉̼̣̲͙͎͉̘̽̅̎̂̓͊́̊͛̕ͅ!̶̢̘͇̖̳̹͇͍̫̖̯͕̍̈́͗̉̊͒̋͛!̸̧̢̠̜͚̪̯͙̘̻͕̜̕ Fuck sake, DoL!!!!!
slejnard Postat 29 augusti 2019 Postat 29 augusti 2019 Jobbar på en ny låt. Hur låter det? Tar feedback på arr ljud och framförande å allt 🙂
Dark Of Light Postat 29 augusti 2019 Postat 29 augusti 2019 Bra låt, återigen sänk tonarten för sången. Låter lite "helium/smurfig" emellanåt. Har ju framfört den formen av kritik på din sång tidigare. Vem fan är jag att ge sångtips men...om du ligger i en tonart där du bekvämt har svängutrymme åt både upp och ner ung. lika mycket så skulle det låta mindre ansträngt. Det ligger liksom precis på gränsen i ref. nästan konstant. Utöver det... mycket bra låt där!!! När kommer den på svenska!? 😎 Bra jobbat!!!!!!
Neosus Postat 29 augusti 2019 Postat 29 augusti 2019 Du behöver verkligen inte skala av något. Jag delar samma uppfattning som DoL va det gäller tonart. I bandet har vi stämt ned en halv ton så att våran sångare ska komma rätt... Något sådant tror jag att du ska göra oxå, Slej! Bra låt! 👍
slejnard Postat 29 augusti 2019 Postat 29 augusti 2019 Jå tack på er! 🙂 Får nog fasen stämma ner en halvton. ska prova iaf (Y) Älskar din feedback dol och du har rätt! Har joxat om liiiiite så nu kommer den skarpa så småningom...men då var deet ju detta med svenska ☺️
Gäst Postat 30 augusti 2019 Postat 30 augusti 2019 16 timmar sedan, Dark Of Light said: Bra låt, återigen sänk tonarten för sången. Låter lite "helium/smurfig" emellanåt. Har ju framfört den formen av kritik på din sång tidigare. Vem fan är jag att ge sångtips men...om du ligger i en tonart där du bekvämt har svängutrymme åt både upp och ner ung. lika mycket så skulle det låta mindre ansträngt. Det ligger liksom precis på gränsen i ref. nästan konstant. Utöver det... mycket bra låt där!!! När kommer den på svenska!? 😎 Bra jobbat!!!!!! Lyssna inte på mig men jag håller inte med det här.
slejnard Postat 30 augusti 2019 Postat 30 augusti 2019 Tack! Känns tonarten rätt Ewrol eller är det själva låten du inte håller med?
Gäst Postat 30 augusti 2019 Postat 30 augusti 2019 2 timmar sedan, slejnard said: Tack! Känns tonarten rätt Ewrol eller är det själva låten du inte håller med? tonarten är rätt väg enligt mig.
Dark Of Light Postat 30 augusti 2019 Postat 30 augusti 2019 (redigerat) Halvgammalt, ett par säsonger ute men ändå bra. Mindhunter på Netflix. En serie om seriemördare, halvt fiktivt, halvt om teh real deal. David Fincher har jobbat hårt med tonen i serien och gett skådespelarna mycket tid till repetitioner innan filmningarna. Painstaking but rewarding. Skrämmande men intelligent. Rekommenderas! Nu ska jag till och njuta av grannens lever med favabönor och ett glas chianti. Tjong. Redigerat 30 augusti 2019 av Dark Of Light
Recommended Posts