Neosus Postat 5 augusti 2019 Postat 5 augusti 2019 2 minuter sedan, slejnard said: Gig gakk gott Härligt! 👍
SnigelDynamit Postat 5 augusti 2019 Postat 5 augusti 2019 23 timmar sedan, Dark Of Light said: Låter ju perfekt. Å andra sidan är jag en jeffel på massage... sägs det. Hmm, jaså? 23 timmar sedan, CHAE said: Jo man tackar! Vad du än tagit tar jag två av det, tack😆 G’natt Vad det än var så behöver jag också fler, för ikväll är jag nere i epätoivon kuilu. 🙁 (DoL kan översätta om det behövs.)
CHAE Postat 5 augusti 2019 Trådstartare Postat 5 augusti 2019 1 timme sedan, SnigelDynamit said: Hmm, jaså? Vad det än var så behöver jag också fler, för ikväll är jag nere i epätoivon kuilu. 🙁 (DoL kan översätta om det behövs.) Nej, nej, nej don’t get him started Jag killgissar på något av det negativa slaget. Jag ordinerar hallongbåtar, en kittel ungersk gulasch samt Bridgeblandning😑 (Är det någon som minns när Bridgeblandning-förpackningen var av kartong?😮)
CHAE Postat 5 augusti 2019 Trådstartare Postat 5 augusti 2019 5 timmar sedan, Dark Of Light said: Jag ska Timella om ett par veckor. Frågan är huruvida badtunnan eller sällskapet kommer att känna sig kränkta?😕 5 timmar sedan, Dark Of Light said: Jättbra... Men hur kommer man ur bilen? Kärran måste höjas så man får svängrum med dörrarna... 5 timmar sedan, Neosus said: Hmmmm... just de... där sa du något... 😳 5 timmar sedan, Neosus said: Hmmmmm........ 4 timmar sedan, Dark Of Light said: Ja där satt den! Snillen spekulerar.
slejnard Postat 6 augusti 2019 Postat 6 augusti 2019 Morn och den där svarta sörjan ni kallar kaffe ☺️
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Postat 6 augusti 2019 8 timmar sedan, CHAE said: Nej, nej, nej don’t get him started Jag killgissar på något av det negativa slaget. Jag ordinerar hallongbåtar, en kittel ungersk gulasch samt Bridgeblandning😑 (Är det någon som minns när Bridgeblandning-förpackningen var av kartong?😮) Bridgeblandning!? Det är i likhet med kakor för gamla kärringar 😳
CHAE Postat 6 augusti 2019 Trådstartare Postat 6 augusti 2019 27 minuter sedan, Dark Of Light said: Bridgeblandning!? Det är i likhet med kakor för gamla kärringar 😳 Yep’r
Neosus Postat 6 augusti 2019 Postat 6 augusti 2019 Kaj, Pissa och Dagen D på det! De va den svenska översättningen alltså. ☺️ ☕
Dark Of Light Postat 6 augusti 2019 Postat 6 augusti 2019 Såg precis Snowden! Ja, filmen alltså. Bra skit, finns på Nätthflicks!
SnigelDynamit Postat 6 augusti 2019 Postat 6 augusti 2019 Är inte längre nere i epätoivon kuilu! Men bridgeblandning i kartong låter jättekonstigt...du kanske har drömt CHAE? Min barndom bestod av sura bumlingar och Jenka. Och Mums mums smakade fortfarande gott. Vi tittade på Filmnet, lyssnade på konstiga radiokanaler som brusade jättemycket och spelade in halva låtar på kassetband.
Recommended Posts