Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla,

Jag Àr ju som bekant inte helt ny hÀr. Men efter tagit en paus ifrÄn detta forum inser jag att det Àr ganska trevligt forum om man lÄter bli att tÀnka pÄ vissa enstaka omogna personer.

Jag hoppas att kunna bidra med min kunskap. Komma med bra och hjÀlpsamma inlÀgg. SÄ kan vi alla samlas och öka komptensen i sverigies musikaliska internet samhÀlle. Det Àr ju en given insats Internet bidrar till musiken idag. Jag har valt ta en del av denna.

Skall bli bÄde roligt och intresant att mötas i trÄdar. SÄ kan vi bÄde debattera och diskutera. Jag hoppas att allt gammalt brÄk skall vara glömmt. Att det skall kunna bli lite svalare klimat bland invÄnarna pÄ studioforumet.

Mvh,

Erik Hofstein

Redigerat av Erik Hofstein
Annons
Postat

jag fÄr vÀl ge mig och sÀga vÀlkommen tillbaka!

jag har en uppfattning om att alla mÀnniskor kan Àndras och hoppas du Àr en av dom.

/Micke

Postat

Yep! We shall overcome!

VĂ€lkommen tillbaka... 😆

Postat

Kul att du kommit fram till att du gillar forumet! Men, och det hÀr Àr absolut vÀlmenad kritik, lÄt bli att referera till dessa:

vissa enstaka omogna personer
Det Àr inte konstruktivt och kan lÀtt trÀffa medlemmar du inte avsett. Dvs fel personer tar Ät sig. Vill du kritisera, var tydlig!
Firefighter (oregistrerad)
Postat

Hej och vÀlkommen.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

VÀlkommen. Jag Àr rÀtt ny hÀr. Vet inte vem du Àr, men höll med dig direkt i en annan trÄd. Utan konflikt ingen utveckling har nÄgon sagt, hoppas den kommer tids nog dÄ...

🙂

:musik

Postat

Tackar för allt vÀlkommande.

@Joachime:

Tack för rÄdet, men jag inte hÀr för att uttrycka mig rÀtt. Jag Àr hÀr för uttrycka mig sjÀlv.

@Musik:

Ja, nÀsta gÄng hÄller du kanske inte med mig. VÀl mött.

Postat
Tack för rÄdet, men jag inte hÀr för att uttrycka mig rÀtt. Jag Àr hÀr för uttrycka mig sjÀlv.

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den).

Postat

Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den).

Jag förstÄr, tack för tipset. Mycket omtÀnksammt tÀnkt.

Postat

jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Àn tips.

du kanske var otydlig.

Postat

du kanske var otydlig.

Skönt, trodde jag var bara lite överkÀnslig till slut. SÀrskilt uttropstecken fÄr ju en att tror det Àr en uppmanning.

Jag tror jag Àr ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver.

Postat

Okej dĂ„, det var en uppmaning! 🙂

Nu Àr det lite mer klart vad du menar. Lustigt allt blir ibland.

Mvh,

Erik

Postat

jag tycker att det var en bra uppmaning!

Postat (redigerat)

Jag förstÄr, tack för tipset. Mycket omtÀnksammt tÀnkt.

jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Àn tips. du kanske var otydlig.

Skönt, trodde jag var bara lite överkÀnslig till slut. SÀrskilt uttropstecken fÄr ju en att tror det Àr en uppmanning.

Jag tror jag Àr ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver.

Nu Àr det lite mer klart vad du menar. Lustigt allt blir ibland.

jag tycker att det var en bra uppmaning!

- MVH-Peder uppmanar er alla att utmana MVH-Peder pÄ ord-maraton!

MVH-Peder

Redigerat av Peder
Danny Cort (oregistrerad)
Postat
vissa enstaka omogna personer.

Vilka Àr det du tÀnker pÄ?

Postat

Förresten; fortsĂ€tt att sĂ€ga saker som provocerar. Lite fĂ„r man vĂ€l tĂ„la sĂ„ lĂ€nge det inte Ă€r personliga pĂ„hopp 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.