Erik Hofstein Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 (redigerat) Hej alla, Jag Àr ju som bekant inte helt ny hÀr. Men efter tagit en paus ifrÄn detta forum inser jag att det Àr ganska trevligt forum om man lÄter bli att tÀnka pÄ vissa enstaka omogna personer. Jag hoppas att kunna bidra med min kunskap. Komma med bra och hjÀlpsamma inlÀgg. SÄ kan vi alla samlas och öka komptensen i sverigies musikaliska internet samhÀlle. Det Àr ju en given insats Internet bidrar till musiken idag. Jag har valt ta en del av denna. Skall bli bÄde roligt och intresant att mötas i trÄdar. SÄ kan vi bÄde debattera och diskutera. Jag hoppas att allt gammalt brÄk skall vara glömmt. Att det skall kunna bli lite svalare klimat bland invÄnarna pÄ studioforumet. Mvh, Erik Hofstein Redigerat 28 april 2005 av Erik Hofstein
ViktorDenStore Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 VĂ€lkommen tillbaka đ Jag önskar dig bĂ€ttre lycka denna gĂ„ng đ
lavrell Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 jag fÄr vÀl ge mig och sÀga vÀlkommen tillbaka! jag har en uppfattning om att alla mÀnniskor kan Àndras och hoppas du Àr en av dom. /Micke
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 TrÄdstartare Postat 28 april 2005 Tack alla för vÀlkommandet. Micke: Jag Àr av samma uppfattning, du redan visat din goda vilja. Moget tÀnkt. Mvh, Erik
joachime Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Kul att du kommit fram till att du gillar forumet! Men, och det hÀr Àr absolut vÀlmenad kritik, lÄt bli att referera till dessa: vissa enstaka omogna personerDet Àr inte konstruktivt och kan lÀtt trÀffa medlemmar du inte avsett. Dvs fel personer tar Ät sig. Vill du kritisera, var tydlig!
musik (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Hej! VĂ€lkommen. Jag Ă€r rĂ€tt ny hĂ€r. Vet inte vem du Ă€r, men höll med dig direkt i en annan trĂ„d. Utan konflikt ingen utveckling har nĂ„gon sagt, hoppas den kommer tids nog dĂ„... đ :musik
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 TrÄdstartare Postat 28 april 2005 Tackar för allt vÀlkommande. @Joachime: Tack för rÄdet, men jag inte hÀr för att uttrycka mig rÀtt. Jag Àr hÀr för uttrycka mig sjÀlv. @Musik: Ja, nÀsta gÄng hÄller du kanske inte med mig. VÀl mött.
joachime Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Tack för rÄdet, men jag inte hÀr för att uttrycka mig rÀtt. Jag Àr hÀr för uttrycka mig sjÀlv. Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den).
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 TrÄdstartare Postat 28 april 2005 Tack för rÄdet, men jag inte hÀr för att uttrycka mig rÀtt. Jag Àr hÀr för uttrycka mig sjÀlv. Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den). Jag förstÄr, tack för tipset. Mycket omtÀnksammt tÀnkt.
Itzhak Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den). jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Àn tips. du kanske var otydlig.
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 TrÄdstartare Postat 28 april 2005 Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rÀtt, jag gav ett tips/rÄd om hur du undviker konfrontation (nÀr du vill undvika den). jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Àn tips. du kanske var otydlig. Skönt, trodde jag var bara lite överkÀnslig till slut. SÀrskilt uttropstecken fÄr ju en att tror det Àr en uppmanning. Jag tror jag Àr ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver.
joachime Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Ă€n tips. Okej dĂ„, det var en uppmaning! đ
Erik Hofstein Postat 28 april 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 april 2005 jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Ă€n tips. Okej dĂ„, det var en uppmaning! đ Nu Ă€r det lite mer klart vad du menar. Lustigt allt blir ibland. Mvh, Erik
Itzhak Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Ă€n tips. Okej dĂ„, det var en uppmaning! đ jag tycker att det var en bra uppmaning!
Björn Olsberg Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 *trippa pÄ tÄ* *trippa pÄ tÄ* Anyhow: VÀlkommen, Erik!
Peder Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 (redigerat) Tack för rĂ„det, men jag inte hĂ€r för att uttrycka mig rĂ€tt. Jag Ă€r hĂ€r för uttrycka mig sjĂ€lv. Jag gav ingen uppmaning om att du skulle uttrycka dig rĂ€tt, jag gav ett tips/rĂ„d om hur du undviker konfrontation (nĂ€r du vill undvika den). Jag förstĂ„r, tack för tipset. Mycket omtĂ€nksammt tĂ€nkt. jag tyckte att det var mer en direkt uppmaning Ă€n tips. du kanske var otydlig. Skönt, trodde jag var bara lite överkĂ€nslig till slut. SĂ€rskilt uttropstecken fĂ„r ju en att tror det Ă€r en uppmanning. Jag tror jag Ă€r ganska tydlig, jag brukar mena det jag skriver. Okej dĂ„, det var en uppmaning! đ Nu Ă€r det lite mer klart vad du menar. Lustigt allt blir ibland. jag tycker att det var en bra uppmaning! - MVH-Peder uppmanar er alla att utmana MVH-Peder pĂ„ ord-maraton! MVH-Peder Redigerat 29 april 2005 av Peder
Danny Cort (oregistrerad) Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 vissa enstaka omogna personer. Vilka Àr det du tÀnker pÄ?
robertus Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 VĂ€lkommen tillbaka. Hoppas att det ska gĂ„ bĂ€ttre denna gĂ„ng đđ
robertus Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Förresten; fortsĂ€tt att sĂ€ga saker som provocerar. Lite fĂ„r man vĂ€l tĂ„la sĂ„ lĂ€nge det inte Ă€r personliga pĂ„hopp đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.