racso Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 Om man vil pressa nĂ„gra skivor, eller vinyler sjĂ€lv (som man ofta fĂ„r tendens att vilja men det Ă€r för dyrt) vet ni dĂ„ nĂ„gon specifk affĂ€r som trycker för bra konstadet och vad BĂR det kosta inom rimliga grĂ€nser. Jag funderar om ett Ă„r att starta ett eget skivbolag dĂ„ jag har mĂ„nga kontakter inom Ă€mnet, dĂ€rför ger denna frĂ„ga ett ganska stoert intresse för mig, och förhoppningsiv mĂ„nga andra đ
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 RÀkna med att en tolva i 500 ex utan omslag gÄr loss pÄ tio tusen, inklusive allt ifrÄn mastring till matriser och rubbet. CD blir billigare.
debbie Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 kolla upp det hÀr företaget, www.gzcd.cz. det brukar bli billigast och de gör Àven trycksakerna. de fraktar ocksÄ till rimligt pris. gzcd.cz
ketri Postat 15 mars 2004 Postat 15 mars 2004 www.gzcd.com/en/index2.html www.audiodisc.se tvĂ„ tips frĂ„n mig... đ
Kennet_J Postat 18 mars 2004 Postat 18 mars 2004 Kolla in vÄr fima hÀrunder. Vi kan hjÀlpa dig med CD skivor i alla fall
nalle Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Billigare och bÀttre Àn sÄ hÀr blir det inte: www.pearlstreet.se/artist/skivduplicering.pdf Se mer om oss pÄ vÄr hemsida: www.pearlstreet.se
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Billigare och bĂ€ttre Ă€n sĂ„ hĂ€r blir det inte: www.pearlstreet.se/artist/skivduplicering.pdf Se mer om oss pĂ„ vĂ„r hemsida: www.pearlstreet.se Ser jÀÀÀÀÀÀÀtteseriöst ut, inte aaaaaalls som Unga Ărnars efter-plugget-projekt.
Kringlan Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 (redigerat) Billigare och bĂ€ttre Ă€n sĂ„ hĂ€r blir det inte: www.pearlstreet.se/artist/skivduplicering.pdf Se mer om oss pĂ„ vĂ„r hemsida: www.pearlstreet.se Ser jÀÀÀÀÀÀÀtteseriöst ut, inte aaaaaalls som Unga Ărnars efter-plugget-projekt. Inte sÄÄÄÄÄÄ seriöst kanske... "MĂ„nga vill gĂ€rna ha skivkontrakt och en egen skiva. TyvĂ€rr fĂ„r inte sĂ„ mĂ„nga skansen. Vi vill ge fler skansen till en egen skiva och har dĂ€rför utvecklat nĂ„got vi kallar ett demokontrakt. " (Citerat hĂ€rifrĂ„n) Vi vill ge fler skansen? Vem jobbar dom för egentligen? Lasse berghagen??? Redigerat 28 november 2004 av Kringlan
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Vem jobbar dom för egentligen? Lasse berghagen??? đ
VacUm Postat 30 november 2004 Postat 30 november 2004 Billigare och bĂ€ttre Ă€n sĂ„ hĂ€r blir det inte: www.pearlstreet.se/artist/skivduplicering.pdf Se mer om oss pĂ„ vĂ„r hemsida: www.pearlstreet.se Ser jÀÀÀÀÀÀÀtteseriöst ut, inte aaaaaalls som Unga Ărnars efter-plugget-projekt. Inte sÄÄÄÄÄÄ seriöst kanske... "MĂ„nga vill gĂ€rna ha skivkontrakt och en egen skiva. TyvĂ€rr fĂ„r inte sĂ„ mĂ„nga skansen. Vi vill ge fler skansen till en egen skiva och har dĂ€rför utvecklat nĂ„got vi kallar ett demokontrakt. " (Citerat hĂ€rifrĂ„n) Vi vill ge fler skansen? Vem jobbar dom för egentligen? Lasse berghagen??? đ Tuff masteringsstudio har dom ocksĂ„... DĂ€r mastrar nog Britney Spears alla sina plattor.
Lindeberg Postat 1 december 2004 Postat 1 december 2004 đ Tuff masteringsstudio har dom ocksĂ„... DĂ€r mastrar nog Britney Spears alla sina plattor. Den hittade inte jag. Annars var vĂ€l detta det roligaste pĂ„ lĂ€nge. Sicket sprĂ„k, sickena dealar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.