Jump to content
Annons

Sångerska att spela in och jamma med. Även sångare


xtremeleader

Recommended Posts

Två killar som gör lite av varje i musik. Jobbar i egen studio med hög kvalitet söker sångerska och sångare för att jamma fram hitmelodier på bra bakgrunder i stil med Zara Larsson, Fifth Hamonytc Det som spelas på radion.

Vi har kontrakt med stort skivbolag och jobbat med musik till o från i flera år.

Vi har musiken och melodier och delar av text så vi letar efter dig som vill bli artist att jobba fram resten på låtarna för att släppa genom internationellt skivbolag, har kontrakt samt alla kontakter vi behöver så hör av dig snarast om du vill ses.

Letar efter både tjejer och killar för olika produktioner. Skriver till andra också där det finns mkt att hämta om du vill vara med på det också.

Med Vänlig Hälsning, Pine Door Studio

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

 Hej! Jag är jätteintresserad! Du kan kolla in mina covers på min soundcloud profil 🙂

Kan tillägga att jag vet att min röst behöver jobbas på men jag är självklart villig att träna jättehårt om ni är intresserade av ett samarbete:)

soundcloud.com/missnonymous

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...