maxkarlstedt (oregistrerad) Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 (redigerat) Tjena! Jag undrar vart man får tag på moleskin/mollskinn i Sverige i syfte att använda dem för att tejpa fast lav-miccar på ens hud? Kommer bara upp om klädesplagg när jag vill ha tag på mollskinn tejp när jag googlar "köp mollskinn tejp" på nätet. Tack för svar på förhand! / Max. Redigerat 15 maj 2017 av maxkarlstedt
van Caine Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Jag brukar köpa min från min dojo, eller ibland sportaffärer, men vissa apotek verkar ha, och Ljud & BIldmedia i Stockholm skulle kunna vara ett bra ställe att fråga på. Inte vart där på länge, men vill minnas de ska ha sånt åsså.Ska du jobba med DPA-myggor så kan jag dessutom inte nog lovprisa de enkla concealers de har!Söka på "Sport-tejp" kan tänkas ge bättre resultat dessutom.
van Caine Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Här finns förresten lite nyttiga grejer på temat:https://www.facebook.com/ursastraps/posts/447227942289402
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.