Minja Postat 13 april 2017 Dela Postat 13 april 2017 Hej! Nu är det äntligen dags för en ny träff i Stockholm fred. 26 maj kl 17:30-23:00 (insläpp kl 17) 🙂 Det kommer att bli ett event den här gången, på Tegelviksbacken 40 på Söder med föreläsningar, livemusik, mingel m.m. Man anmäler sig genom en länk på: www.facebook.com/thebandmeeting senast 7 maj! Lättare mat/dryck ingår, Entre 100 kr (förköp). Hoppas vi ses där! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cathrine Postat 14 april 2017 Dela Postat 14 april 2017 Grymt! Jag har klickat i "kommer". 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 16 april 2017 Trådstartare Dela Postat 16 april 2017 Super Cathrine! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 5 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 5 maj 2017 Hej, hej på er! Hög tid att påminna om Stockholmsträffen 27 maj, sista anmälningsdag nu på söndag 7/5! Anmäler er gör ni här: https://www.nortic.se/tickets/event/13878 Här kan ni kika på tidigare event i Göteborg, så ni förstår konceptet.. : http://www.bandmeeting.se/bandmeetinglive/ Det kommer att handla om mixning, lite om mastring och om från låtide-handling till produktion och mycket annat. Ett bra sätt att samla kunskap och träffas, ha kul och mingla. Blir en slags "musikbranschträff" med fler överraskningar. Mer på: www.facebook.com/thebandmeeting Ses där! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emkz Postat 7 maj 2017 Dela Postat 7 maj 2017 Såg denna post och köpte biljetten direkt 🙂 Ses där! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 13 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 13 maj 2017 Kul Emkz, Welcome 🙂 Britta: Ja, ibland krockar det, vi får hoppas på fler tillfällen..! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 13 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 13 maj 2017 Har glad nyheten att berätta att vi förlänger anmälningstiden, så ni som missat och anmäla er finns det ännu biljetter kvar, men skynda, skynda..! 😎www.facebook.com/thebandmeeting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 20 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 20 maj 2017 (redigerat) Absolut sista chansen att anmäla sig till träffen fred 26 maj med föreläsningar nu, superkul om vi ses där!! 🙂 www.facebbok.com/thebandmeeting Redigerat 20 maj 2017 av Minja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Top Floor Studios Postat 21 maj 2017 Dela Postat 21 maj 2017 Inte för att jag kan gå, men vem föreläser? Kan vara bra med den infon om man vill dra folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 21 maj 2017 Dela Postat 21 maj 2017 Kan inte denna gång, synd... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emkz Postat 23 maj 2017 Dela Postat 23 maj 2017 (redigerat) Hej! Jag köpte nyligen en biljett och pågrund av en tragisk händelse så kan jag inte komma fast jag gärna vill det, har kontaktat TheBandMeeting via facebook och får ingen respons, tror ni att det finns möjlighet för mig att få tillbaka pengarna? Ska dit nästa år iallafall 🙂! Tacksam för svar! Redigerat 23 maj 2017 av Emkz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 25 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 25 maj 2017 Toop Floor: Detaljerat program finns ute nu 🙂www.facebook.com/thebandmeeting Berch: Ibland krockar det, inte omöjligt att det blir fler möjligheter! Emkz: Du har fått svar, du har returen senast nästa vecka;) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 28 maj 2017 Trådstartare Dela Postat 28 maj 2017 Visst, finns film & bildbevis på från kvällen.. 🙂 Kommer så småningom på facebook.com/thebandmeeting & bandmeeting.se ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jon Rinneby Postat 1 juni 2017 Dela Postat 1 juni 2017 Bra initiativ. Mer sånt! mvh Jon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 2 juni 2017 Trådstartare Dela Postat 2 juni 2017 Tack Jon! Britta: .... Nu finns bilder ute, film på inrullande inom kort..! 🙂 bandmeeting.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.