Jump to content
Annons

Letar sångare/sångerska


Mkarlzon

Recommended Posts

Hej alla musikvänner.

Jag söker sångare, både killar och tjejer som skulle kunna sjunga in låtar åt mig och min musicbuddy Martin. Vi skriver låtar tillsammans men sånginsatsen är inte den bästa hos nån av oss. Finns det nån vänlig med egen utrustning och bra sångröst som skulle kunna tänka sig att sjunga in en eller flera låtar åt oss? 

Det är ingen speciell genre utan vi behöver olika sångare för olika typer av låtar. Vissa är EDM och vissa är mer åt rock/grunge hållet. Hör av er så diskuterar vi vidare! 

//Mikke och Martin från Mtwice!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej  jag kan vara intresserad att prova.

Musik har så många nyanser och olika former men skicka en länk så får jag känna efter om jag kan/vill bidra på någon av låtarna.  Jag har själv några projekt jag vill slutföra och kommer förmodligen posta inom kort.

Jag funderar själv vad jag vill med mina melodier och text slingor samt hur jag önskar att eventuellt samarbetet skall eller borde vara.

Vi har nog alla ambitionen att göra vårt allra bästa utifrån vart vi kommer. Men vi befinner vi oss på olika nivåer och har olika krav och förutsättningar.  Så att hitta samarbeten där tillräckligt många parametrar sammanfaller är inte lätt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

Hej alla musikvänner.

Jag söker sångare, både killar och tjejer som skulle kunna sjunga in låtar åt mig och min musicbuddy Martin. Vi skriver låtar tillsammans men sånginsatsen är inte den bästa hos nån av oss. Finns det nån vänlig med egen utrustning och bra sångröst som skulle kunna tänka sig att sjunga in en eller flera låtar åt oss? 

Det är ingen speciell genre utan vi behöver olika sångare för olika typer av låtar. Vissa är EDM och vissa är mer åt rock/grunge hållet. Hör av er så diskuterar vi vidare! 

//Mikke och Martin från Mtwice!

Tjena. Jag är en bra sångare men sjunger inte direkt rock. Sjunger mer åt pop hållet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 6 månader senare...

Hej!

Är 13 år med en grym sångröst enligt dom jag känner! Går på AF men vill mer satsa på solokarriär så letar för fullt efter intresserade. Jag vill gärna sjunga in något. Har den mesta utrustningen som behövs men allra viktigast ett glatt humör! Finns på Facebook och Instagram men jag kan skriva till dig och skicka en video på när jag sjunger (på Facebook).🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej!

Gå gärna in på min hemsida och lyssna om min röst låter intressant för något av era projekt. 

www.cargocollective.com/sariannacortes

Hälsningar, 
Sarianna

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...