CHAE Postat 14 juni 2016 Trådstartare Postat 14 juni 2016 Jag har inte jättekoll än så länge faktiskt, men efter lite Googlande gör detta mina kalsonger blöta: - The Last Guardian (frigging finally!!!) - God of War med nordisk mytologi! 😮 - FINAL FRIGGING FANTASY XV KOMMER I ÅR - Nya South Park (den förra var awesome!) - NYA MASS EFFECT!!!! WTF-listan: - Watch Dogs ska bli en spelfilm? 😳 Vafan, även om det tekniskt sett var ett helt okej open world-spel var handlingen brutalt töntig och klyschig. xD - Kingdom Hearts 2.8...serien med sämsta titlarna och värst mjölkande av produkt utan att ge fansen det dom vill ha - en riktig uppföljare! Har säkert missat en del. 🙂 Själv då? Vettigt, MickeH Här kommer mina listor (ingen rangordning) Gimme that shit! Ghost Recon Wildlands GR soft spot för mig här. Intressant uppslag att du kan gå stealth, all in blazing guns eller tactical way. Inget nytt men fan så snyggt. Battlefield I Neeeeeerdgaaaasm 🥰 Need, need, need, neeeeed! Flygplan, trench maze och TANKS! C'moooon! For Honor Pretty awesome. Rustningar och svärd är ju alltid ball. The Division DLC's (Underground och Survivial): Spännande! Dead Rising 4 Fucking äntligen! 😠 Har äntligen kommit till ro med att man kan craft:a precis allt! Friday the 13th - the Game Wow! 🥰 State of Decay 2 Snyyyyyyyyyyyygt. Zombies och co-op Bubblare Halo Wars 2 Meh-listan CoD Infinitve Dishonored 2 Quake Champions Mafia 3 Sea of Thieves
Micke H Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 Kul att vi inte alls verkar gilla samma slags spel. xD ☺️
CHAE Postat 14 juni 2016 Trådstartare Postat 14 juni 2016 Kul att vi inte alls verkar gilla samma slags spel. xD ☺️ Eller hur! 🙂
Bluddrik Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 Roffe Bengtsson var en klippa då men gjorde sig på sin tid skyldig till skämt som inte riktigt passar sig idag om utlänningar. Med tanke på hur man skriver om böcker osv hade han legat pyrt till. Vore han inte redan död hade han förmodligen blivit avlivad.
Micke H Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 Jag har blivit väldigt förtjust i Taco Bar på senaste tiden. 😮 (...va gott...?)
Bluddrik Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 Kul att vi inte alls verkar gilla samma slags spel. xD ☺️ Spel? Jag trodde ni planerade nåt slags attentat.
Micke H Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 Spel? Jag trodde ni planerade nåt slags attentat. Yeah, vi ska kärleksbomba er i Längsta. 🥰
CHAE Postat 14 juni 2016 Trådstartare Postat 14 juni 2016 Yeah, vi ska kärleksbomba er i Längsta. 🥰 🥰 :wub: 🥰
Dark Of Light Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 (redigerat) Vi körde Jihad (No Fuel Left For The Pilgrims) när det begav sig... https://www.youtube.com/watch?v=GP-PeyYLkXc Se där en låt som skulle vara svårare att komma undan med idag... Ja, djävlar vilka tider (det var 🙂 och har blivit 🙁 ). D e d d e. Redigerat 14 juni 2016 av Dark Of Light
Neosus Postat 14 juni 2016 Postat 14 juni 2016 (redigerat) d e d am c f d gör en låt på det där vettja, slej ☺️ Redigerat 14 juni 2016 av Neosus
Recommended Posts