Jump to content
Annons

Mylan

Recommended Posts

Hej! Undrar lite om ni tror att Logic pro 7 är intressant för någon. Jag har ju den gamla dongeln kvar samt 4 st cd, förlåt nu ser jag att det är en upgradering från 6:an. Mindre intressant måste det nog vara när det är så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jaha det tänkte jag inte på men det kan ju finnas folk som sitter på power macar föestås... det kan ju inte vara så många så det blir väl pappers korgen med det hela. Hittade till med en floppdisk med 3.6:an med uppgradering till fyran.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Mitt logic 8 och om jag minns rätt även 9 rullar med hjälp av en beggad uppgraderings dongel för logic 6 som jag köpte från england på ebay. Jag kör på mountainlion och har omjag minns rätt även kört 9 på mavericks.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej! Undrar lite om ni tror att Logic pro 7 är intressant för någon. Jag har ju den gamla dongeln kvar samt 4 st cd, förlåt nu ser jag att det är en upgradering från 6:an. Mindre intressant måste det nog vara när det är så.

Skulle eventuellt vara om man finner en nostalgiker vars dator kraschat och husdjuret samtidigt ätit upp dongeln 😛

En ren spekulation från min sida men att sälja en gammal licens till ett program från 2004 tycker jag inte är riktigt ok, särskilt inte när man kan köpa Logic Pro X för 1 895 kr som på alla sätt slår Logic 7 prestandamässigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Ja det är ju sant men om man kan komma upp till 9an för en billig peng så kanske det kan vara intressant. Men varje uppgradering kostar väl separat om jag inte minns fel så det måste man ju undersöka först förstås.

(Jag har själv några hyllmeter med dokumentation från logic big box 5 upp till 9an som det känns fel att kasta.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er!

Jag tänkte mig inte nogon direkt förtjänst, kan tänk mig skänka bort det hela ska jag säga.

Fin tanke Mylan men det kan bli en "björntjänst" eftersom Logic 7 Pro trots allt är från 2004 och rullar bäst på gamla Mac OS X versioner i 32-bitar. Vet inte hur det är med dongeln men om den också krävs för att köra Logic 7 Pro är det ytterligare ett argument för att man är låst till föråldrad mjukvara. Ledsen att jag ratar din fina tanke, vill du hjälpa till tror att det är en bättre idé om du hjälper tilltänkt person att komma igång med Logic Pro X istället 😊
Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Eller så läser man vad jag skriver som faktiskt har både dongel från logic 6 och kör logic 9 med den på 64 bitars maskin. Logic x är nog bra men jag saknar det inte och kommer inte att byta upp mig till det utan klör helt på Mixbus istället om det skulle behövas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...