Jump to content
Annons

Producent söker topliner/låtskrivare för popmusik


Musico

Recommended Posts

Söker en duktig och driven topliner/låtskrivare för ett samarbete, där du som topliner har huvudansvaret för låtens text.

 

Vi jobbar med nya oetablerade artister för att skriva nya låtar till dem.

Låtarna pitchas och marknadsförs sedan mot branschen/skivbolag där artisten och låtarna ska säljas in.

Genren som gäller är olika former av popmusik med kommersiell inriktning.

Du ska ha ambitionen att jobba hårt och viljan att jobba dig in i branschen som etablerad låtskrivare tillsammans med oss.

Gärna bosatt kring Stockholm.

Jag producerar i huvudsak och lägger gärna melodier till sången i samarbete med topliner och eventuellt artist.

PM:a mig om det låter intressant, så kan vi prata mer och utbyta tidigare låtar.

/Simon.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
  • 3 veckor senare...

Hej! Mitt namn är Gustav Kendel, och jag skriver regelbundet ny musik inom pop och närliggande genrer. Jag har tidigare mest framfört material på egen hand, men har nu börjat fokusera på att skriva låtar åt andra. Jag söker för närvarande samarbete av denna typ. Är det fortfarande aktuellt? Skicka gärna ett PM till info@gustavkendel.se så kan vi höras vidare, diskutera ev upplägg samt utbyta låtar! Mvh Gustav

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...