Jump to content
Annons

"Additional content" installeras inte


AXUU

Recommended Posts

Tjena! Jag köpte (äntligen!) Logic för ett par dagar sedan. Igår valde jag att installera all additional content och både nedladdning samt installation såg ut att gå fint. När det var färdigt så fick jag dock inte en enda ny loop eller liknande - jag fick inget nytt alls. Någon som känner till detta problem?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag hade samma problem. Lösningen ( i alla fall tills vidare) är att byta systemspråk till Engelska.

Lycka till

Mvh

Lazarus

Ska testa detta, tack för tipset. Kan man byta tillbaka till svenska efter bytet? Räckte det med att byta till engelska eller fick du ladda ner det igen efter språkbytet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att byta tillbaks har jag inte testat.

Jag behövde inte ladda ner tilläggen igen. Dom dök upp efter språkbytet.

Det finns lite trådar på nätet angående detta.

/Lazarus

Okej, tack så mycket. Jag testar detta senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då håller vi tummarna att det räcker med det. En betydligt smidigare lösning i så fall.

Det räckte inte för min del, dock.

/Lazarus

Skumt, jag kör Logic 10.0.7 på OSX 10.9.4,

ni kanske redan är uppe på LPX 10.1 och OSX 10.10 ?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för era tips. Jag testade omindexeringen först men det hjälpte inte, sedan ändrade jag systemspråket men märkte ingen skillnad. Jag ändrade tillbaka till svenska och testade ladda ner igen, då löste det sig (tror jag). Fick i alla fall närmare 20.000 loops istället för tidigare 3000 samt några nya synthar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...