Jump to content
Annons

Hej alla, här är jag.


Oskar_E

Recommended Posts

Eftersom alla verkar tycka det är kul när folk presenterar sig här så gör jag väl det också.

Jag heter asså oskar och bor i stockholm. Började spela piano för typ 10 år sen och har åkt fram och tillbaka inom dom flesta genrerna sedan dess. För två år sedan sökte jag till Södra Latins Yrkesmusikerlinje (gymnasium) inriktning jazzpiano, och jag kom in (fatta jag blev klad asså!). Pluggar asså jazzpiano men spelar också i pop/rock-bandet Mellow Venue på fritiden.

Det här med studio har kommit det senaste året. Började använda mig av skolans studio och tyckte det var askul. Just nu sitter jag faktiskt här och lyssnar till några grabbar som lirar jazz (jag spelar in dom asså). Bygger lite hemmastudio hemma och vill gå någon musikteknisk utbildning sen. Typ så...

Just det. Var med och startade ett kul projekt: Demomusic.nu, en sida för demomusiker typ. Kolla in den...

Tack för mig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Mors och välkommen Oskar!!

Snyggt jobb med demomusic.nu, det är såna projekt som visar att det fortfarande finns goda människor o idealister.

Tyvärr lever sajten farligt, frågan är vilket som kommer först

- att alla vi STUDIO-rats spränger servrarna med allt material vi laddar upp

- eller att sajten köps upp av Bert Karlsson (och då måste man i fortsättningen vara utklädd till brandman eller skolpolis för att få ladda upp nåt) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...