thomaslj Postat 4 juli 2014 Postat 4 juli 2014 Hej! Jag har haft ett problem ett tag nu med cubase som knager o i kindtanden. Varje gång man stänger ner Cubase så kommer det upp "Cubase 6 har slutat fungera". Den söker efter lösning men hittar inget. Har testat att avinstallera för att installera om programmet. Men fortfarande samma problem. O ja, jag har en köpt version;), inga nerladdade plugins eller vst som kan ställa till det. Någon sam har haft samma problem som har några tips? Mvh Thomas
thomaslj Postat 4 juli 2014 Trådstartare Postat 4 juli 2014 nvm, efter uppgradering till nyare version försvann problemet, trodde det skulle hänga kvar. Antar att dator var allergisk mot v6 bara...
Die Hard (oregistrerad) Postat 4 juli 2014 Postat 4 juli 2014 Sen jag uppgraderade till W8 har v6 64 slutat fungera för mig. 32:an funkar dock. Får ta och avinstallera 6:an någon gång som jag inte har gjort än trots att jag haft 7:an ett bra tag nu.
thomaslj Postat 4 juli 2014 Trådstartare Postat 4 juli 2014 On 2014-07-04 at 16:24 sa Die Hard: Sen jag uppgraderade till W8 har v6 64 slutat fungera för mig. 32:an funkar dock. Får ta och avinstallera 6:an någon gång som jag inte har gjort än trots att jag haft 7:an ett bra tag nu. Kan va 64bit som krånglar då kanske, kör den med...:/ Men 7.5 funkade fint med W7. 6.0 har dock aldrig stängts riktigt..
D200 Postat 5 juli 2014 Postat 5 juli 2014 Högerklicka på startfilen, välj egenskaper och någonstans kryssa i "Kör som administratör" och kolla om det hjälper.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.