noise Postat 6 april 2005 Postat 6 april 2005 jag har gjort en internet sajt dÀr man kan ladda ner gratis musik. det Àr bara demo musik men den Àr gratis. man kan Àven fÄ relesa sin egna musik dÀr om man vill. jag har stavat fel pÄ vissa stÀllen pÄ sidan men inte fixat till det bara sÄ ni vet. gratis-musik.tk
Egghuvud Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Bra initiativ! Sidan ser lite amatörmĂ€ssig ut. Fortfarande lite felstavningar osv. (egghuvudet kastar sten i glashus eftersom han sjĂ€lv stavar som en kratta) Jobba lite med layouten. Hoppas du fĂ„r fler birag. đł
Tokas Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Schysst idĂ©, men fulare sida fĂ„r man leta efter. đł Bara det blir lite snyggare design sĂ„ kan det nog bli riktigt gött. đł
Björn Olsberg Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Kul initiativ! Ett varmt tips Àr att sköta relationerna med Stim vÀl - framför allt om sajten börjar fÄ uppmÀrksamhet.
sounden Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Vad Àr det för skillnad pÄ denna siten om man jÀmför med ex demomusic.se. //S
The Mr Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Vad Ă€r det för skillnad pĂ„ denna siten om man jĂ€mför med exdemomusic.se. //S Skillnaden Ă€r vĂ€l att hans sida fungerar... đł The Mr... đł Edit: kollade upp saken lite bĂ€ttre, sidan du menar heter www.demomusik.se Redigerat 7 april 2005 av The Mr
sounden Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 (redigerat) Vad Ă€r det för skillnad pĂ„ denna siten om man jĂ€mför med exdemomusic.se. //S Skillnaden Ă€r vĂ€l att hans sida fungerar... đł The Mr... đł Edit: kollade upp saken lite bĂ€ttre, sidan du menar heter www.demomusik.se Nja.. det var ju www.demomusic.nu jag nu menade men demomusik.se kanske ocksĂ„ faller under samma kategori. Vad Ă€r det som inte funkar dĂ„? Redigerat 7 april 2005 av sounden
Musiker Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Klcokrent. Det bĂ€sta Ă€r att sidan ligger pĂ„ min server! đ
L.C Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 BokmÀrker sidan nu. Kanske lÀgger nÄgot av mina verk dÀr nÄn gÄng.
Stinkey (oregistrerad) Postat 7 april 2005 Postat 7 april 2005 Detta var ju vĂ€ldans trevligt och inspirerande. HĂ€r ska lyssnas och ev. lĂ€ggas ut nĂ„t! Grattis till ett got initiativ!!! đđ
hackeman Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 HĂ„ller med övriga att sidan Ă€r ett bra initiativ men har en hemsk design. FöreslĂ„r att du snokar runt lite pĂ„ nĂ€tet och skaffar inspiration (snor layout) frĂ„n andra... đ
nurfen Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Om jag nu hade demomusik att lÀgga ut skulle jag verkligen inte vilja förknippas med gratis-musik.tk.. Nu nÀr jag kollat runt lite sÄ ser jag hur otroligt oseriöst den Àr upplagd "nu finns immanuel & FrÀlsarnas skiva relesad pÄ nÀtÀ!!" NÀtÀ? Det behövs ju nÄgon form av struktur pÄ en sida..
Rapid Wanker Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Bra idĂ©, men...vad stort allting Ă€r. Ăr sidan optimerad för 1600x1280 eller nĂ„'t?
sounden Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Om jag nu hade demomusik att lÀgga ut skulle jag verkligen inte vilja förknippas med gratis-musik.tk.. Nu nÀr jag kollat runt lite sÄ ser jag hur otroligt oseriöst den Àr upplagd "nu finns immanuel & FrÀlsarnas skiva relesad pÄ nÀtÀ!!" NÀtÀ? Det behövs ju nÄgon form av struktur pÄ en sida.. Word!!
lavrell Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 kan bara hĂ„lla med föregĂ„ende talare đ "immanuel & FrĂ€lsarna" va ju bra đ
Larzolov Postat 8 april 2005 Postat 8 april 2005 Jag kan stĂ€lla upp och göra lite grafik jobb...gratis. bara hör av dig. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.